Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Malcolm Feth » 2005-03-08, 21:08
przez baza » 2005-03-08, 21:25
przez rudzinski » 2005-03-08, 21:28
przez mastacrx » 2005-03-08, 21:42
przez SprytnyJim » 2005-03-08, 22:18
przez baku » 2005-03-08, 22:19
przez GiKeR » 2005-03-08, 22:35
przez Reza » 2005-03-08, 23:13
przez fazer » 2005-03-08, 23:26
przez CRX_fan » 2005-03-08, 23:27
przez Davids » 2005-03-09, 00:00
przez Szołmen » 2005-03-09, 08:55
przez Kras » 2005-03-09, 10:58
przez Mariusz19b » 2005-03-09, 11:15
przez Malcolm Feth » 2005-03-09, 11:31
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości