Jakim spalaniem możesz sie pochwalic (litrow/100km)
Wszystkie sondaże jakie dotychczas się odbywały na WWW - można komentować.

Posty: 469   •   Strona 28 z 32   •   1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32

Jakim spalaniem w CRXie możesz sie pochwalic (litrow/100km)

ponizej 5.5
15
3%
ponizej 6.0
33
6%
ponizej 6.5
49
9%
ponizej 7.0
59
10%
ponizej 7.5
58
10%
ponizej 8.0
91
16%
powyzej 8.0
265
46%
 
Liczba głosów : 570
Avatar użytkownika
Zylka23oln
Forumowicz
 
Posty: 597
Dołączył(a): 2010-04-12, 13:46
Lokalizacja: Olsztyn
Samochód: ED9 B18

przez Zylka23oln » 2012-01-08, 12:52

Za ekonomicznie to ja nie jeżdżę :rotfl2: W moim przypadku praktycznie cały czas latam po mieście, i to krótkie odcinki :P Kto zmienia biegi przy 2.5krpm?? :szok:
HONDA - Power , not dream

beniu666
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2012-01-02, 00:02

przez beniu666 » 2012-01-08, 17:11

Sebas sam sobie zaprzeczasz, redukujac biegi z 5 do 3 i pizda to nie ekonomiczna jazda, a wiadomo ze do 3 tyś jest ekonomiczniej niż do 4, nawet w CRX

czakejro
 

przez czakejro » 2012-01-08, 22:10

beniu666 to chyba Ty nie wiesz co piszesz. Dawka paliwa głównie opiera się o podciśnienie/ciśnienie(w przypadku doładowania) w kolektorze ssącym, czym mocniej naciskasz na gaz tym wiecej paliwa dostaje motor, na niskich obrotach musisz go dusić i podlewać by jechał tak samo jak powiedzmy bieg niżej w tym samym zakresie prędkości. Najlepiej przyśpieszać w okolicach początku maksymalnego momentu obrotowego :P Nie wiem czy jasno to wytłumaczyłem ale mam nadzieje że zrozumiesz :)

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2012-01-08, 22:32

Zylka23oln napisał(a):Za ekonomicznie to ja nie jeżdżę :rotfl2: W moim przypadku praktycznie cały czas latam po mieście, i to krótkie odcinki :P Kto zmienia biegi przy 2.5krpm?? :szok:


Ja :P

A co do spalania, to tak dosc normalnie - srednio 8 miasto, 6 trasa.

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2012-01-08, 22:44

dokładnie auto czasami więcej spali dusząc go do tych 3tys rpm niż przycisnąć do 5tys rpm.
Obrazek

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2012-01-08, 23:07

Zalezy tez, o jakim aucie mowimy. CRX ma wystarczajaco momentu na niskich obrotach, zeby nie mialo to negatywnego wplywu na spalanie.

czakejro
 

przez czakejro » 2012-01-08, 23:14

jaja se robisz czy jak? Obrazek

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-01-08, 23:57

FuRioN, zmieniaj dalej przy 2500 aż w końcu panewka zastuka - bardziej dostają jak go męczysz dusząc gaz na małych obrotach niż kręcąc do odcinki ;)

Jak miałem ED9 to palił mi max 8 po mieście a ciągle dostawał po dupie :)

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2012-01-09, 00:15

sebas, czyli mowisz, ze niskie obroty sa niezdrowe dla silnika? :szok:

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-01-09, 00:25

FuRioN, jak na niskich obrotach dajesz dużo gazu to jest to nie zdrowe i więcej pali... na niższym biegu będzie się tak samo rozpędzał przy większych obrotach, mniej gazu będzie potrzebował i spalanie będzie mniejsze - mniej powietrza to i mniej paliwa ;)

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2012-01-09, 00:32

sebas, z tym sie zgodze, ale jesli zmieniasz bieg przy powiedzmy 2.5 tys i jednoczesnie trzymasz leciutko gaz, to spali rownie malo i watpie zeby to mialo jakis wplyw na panewki :P

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-01-09, 01:10

Dla mnie to męczenie... ;) Moje auta zawsze w miarę mało paliły a żadnego nigdy nie oszczędzałem i nigdy nie miałem żadnej awarii silnika :ok:

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2012-01-09, 01:19

dokładnie, nasze hondy kręcą średnio 8tys RPM więc po uja jeździć dieslowskim stylu... przecież przy 2.5 to w dieslu się chyba zmienia :P
Obrazek

vit
 

przez vit » 2012-01-09, 01:29

ale naprawde o czym wy tu piszecie wystarczy zerknąc na górę strony(statystyki) i wszystko widac jakie jest spalanie ,myslę ze styl jazdy czasem u każdego jest różny szczgólnie po mieście czasem jest na emeryta czasem piz..da i bedzie zawsze ok 10l/100

Avatar użytkownika
rogalike
Forumowicz
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2012-01-09, 16:57

trasa warszawa ryki w obie strony + cały dzień jazdy po lotnisku w Ułeżu

spalanie wyszło równie 10 litrów, zrobiłem 300km z czego może z 50 po samym torze, średnie prędkość na trasie jakieś 120km/h z czego w obie strony na obwodnicy w Garwolinie 220km/h, sam byłem w szoku ze tak mało wyszło, normalnie na codzień jak jeżdżę po mieście i tylko po mieście teraz w zimowym okresie to wychodzi mi 10 litrów:)
91" Honda CRX ED9 D16Z6 SOHC

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 469   •   Strona 28 z 32   •   1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2024-03-28, 22:47