Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez pmlody94@o2.pl » 2013-09-12, 10:28
przez DamianD6 » 2013-09-14, 17:24
przez Berbo » 2013-09-14, 17:31
przez rapid » 2013-09-14, 18:37
przez przem » 2013-09-14, 20:40
przez pako » 2013-09-15, 18:59
przez B2ur3K » 2013-09-16, 00:18
przez pmlody94@o2.pl » 2013-09-17, 15:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości