ale tak jak pisałem wczesniej w skrzyniach nowszych hond te wałeczki juz sa utwardzzone , a jesli jeszcze nie masz pewnosci to utwardzanie kosztuje grosze za taką małą rzecz
F*** JDM be a ricer. :]
Też kiedyś kupie sobie crx-a ;D
vit
przez vit » 2012-03-26, 13:00
Moze cie zle zrozumiałem ,czyli i tak dawałes ten wałek po 92' do utwardzania ?
dodam że robie całą skrzynie łozyska uszczelnienia itp i ten wałeczek też mnie męczył i też bede szukał jak kolega napisał z civica i oddam do utwardzania jak zorientuje się gdzie to wykonują;)
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!
Niech dobrze go w piecu wypalą i będzie gitarka,zresztą tryby też mi utwardzili płaciłem wtedy coś koło 200zł za wszystko,tryby wałek +utwardzanie.....
Chce sie pozbyć tego szarpania bo na prawdę jest irytujące podczas hamowania silnikiem! jeżdżę bardzo dużo i mi to przeszkadza.
Półoś kręci się razem z przegubem wewnętrznym więc luz jest w skrzyni, na włączonym biegu nagrałem filmik jaki jest luz na kole.
Powiedzcie czy to jest duży, średni czy mały luz... na pewno daje negatywne odczucia w prowadzeniu auta, jest też nagrany silnik co by ocenić stan poduszek silnika, przy mocnym szarpnięciu silnik lekko podnosi ale to chyba norma i nie ma wpływu na szarpanie podczas jazdy:
kto jest w stanie takie coś naprawić i jakie sa koszty, czy opłaca sie zdejmować skrzynie i to robić czy lepiej kupić drugą i ją regenerować? kto mi to ogarnie za normalne siano i dobrze
Minęło 7 lat, teraz mam EE8 i dokładnie ten sam problem, mimo niskiego przebiegu i lekkiego życia tego samochodu jest luz na mechanizmie różnicowym. Te mechanizmy są wadliwe jak widać w ED9 i EE8
W ASO niby będzie wszystko dostępne ale jak patrzę w ruskim katalogu ceny części to cały mechanizm z wałeczkiem i zębatkami wyjdzie co najmniej 2.000zł, nie mam pewności co jest tam uszkodzone..., czy wałeczek nr 10 + zębatki nr 11 czy może cała obudowa nr 9
wrobellos napisał(a):10 i 2x11 ale najpierw otworz skrzynie bo nie zawsze jest to waleczek
Kupiłem używany mechanizm różnicowy z EF8 po przebiegu 100 tyś km, wałek 10 i zębatki 2x11 są w idealnym stanie bez luzu
ale zębatki nr 7 czyli te gdzie wchodzi półoś mają spory luz, one jakby pływają, to ma tak być? tak jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=9TROOIVMn1s Mam nadzieję że po włożeniu półosi to nie będzie tak pływało