mi chodziło o tą żółtą która przewinęła się w temacie wcześniej:) Ta która była brana jako przykład:) A te fotki przodu są świetne, zakapiorsko wygląda ten front!
Temat z moim EE8 http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=67693
Sporo się zmieniło od ostatniego upa... zmądrzałem, zedek zaczął jeździć i nieco kierunek inny obrałem Generalnie zamieniłem się za poprzednie felgi, które jak każdy wie RH pękają, ale gościu magik ogarnie sobie je, a ja w zamian dostałem Cup Braidy japońskie... ponoć kute, ale nie chcę sprawdzać opona zamiast 245/30 na tyle jest 275/30.Rozmiar ten sam 19" . Fura siądzie jeszcze z 2-3cm, przód wypcham w pozytyw, nie chcę pokraka... w sumie nigdy nie chciałem, ale życie zmuszało Śmiga się zajebiście. Teraz czas iść w mechaniczne sprawy, aby dopieskać do ideału i potem trochę pobuszujemy w tym twin turbo
Co tam nowego hmmm... w sumie zamieniłem się za RH, które miałem wcześniej ponieważ pękały, a gościu dał mi o tu coś... po wymianie dowiedziałem się, że niezbyt, że to 3częściowe kute (każdy element) felgi to to są Braidy do sportu no i raczej na pewno jedyne w PL i chyba w europie nie licząc 2ch kpl. w 17stkach
1990 ale fajnie trafiłem bo od nowości konserwowany i w dodatku nie bity to juz cud trafiłem Niestety mam plan na następny projekt ale to potrwa troche bo Camaro z 2010r 7litrowe na glebie i dobrym kole cale czarne ;p
No szkoda dlatego idę w zapartę no i z takim wnętrzem ciężko cokolwiek dokopać bo siedzi się jak w f22 hehe... generalnie bardziej mi się podoba niż w NSXie i 3000gt.
Nie pojawiłeś się nim na ubiegłorocznym Summer Cars Party? Widziałem łudząco podobne autko - jeśli to było Twoje to fura robi mega robotę i jest kozak. Pozdro