jakby na stronie głównej był shoutbox to bym tam napisał własnie forum przeglądało 28 osób co wg mnie na ten czas to chyba rekord, ciągle jak patrzyłem to było 5 do max 12 a tu proszę prawie 30
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
[latwa kobieta]. tak wchodze codzienne na forum i powili juz mi nie dobrze...nikt nic nie opisuje? Nic nie robicie z autami? tyle ludu i głucho? ehhh tylko kupie/sprzedam
bo był upgrade forum który nie został skończony. Jest o tym cały elaborat na forum. Upgrade spowodował całą nową szatę graficzną i pozabierał kilka możliwości czy opcji na forum. Coś tam zostało poprawione, ale nie wszystko bo osoba któa sie tym zajmuje nie ma czasu na to... nie ma czasu na pewno za darmo a za kase ... nie ma jakos konkretnej oferty kto by sie tym mógł zająć i konkretu kto by sie złożyl na to.
Nie ma co płakać , to nasza wina że nic się nie dzieje na forum. pusty 24 masz rację , załóż temat o lakierowaniu , niech inni dowiedzą się ile tak na prawdę trzeba kasy żeby odbudować CRX-a , ja zapodam jakie koszty odbudowy są z mechaniki , bo ciagle ludzie powtarzają bzdury jak np kapitalka silnika za 2k . Kupują potem ludzie , bo CRX jest tani Nie ma kasy i idzie na części , stąd forumowe allegro. Mam właśnie taki zakup na tapecie za 5K , Co z niego zostanie ? Buda , silnik i część środka , reszta do wymiany , jaki koszt ? Będę wiedział może za miesiąc jak postawię na koła (blaszaki)
Cześć Mam zamiar kupić del sola. Jaka wersja będzie najmniej awaryjna? na co zwracać uwagę przy zakupie i jak jest z kosztami utrzymania? Do dyspozycji 10 tysi. Jestem z Małopolski z Wadowic. Czy byłby ktoś chętny spotkać się na mieście i pochwalić się swoim samochodem? mogę podjechać do max 50 km.
jaka wersja? - odpowiedź jest jedna - po prostu niezajeżdżona, honda ogólnie do dzisiejszego dnia nie robi jakichś awaryjnych modeli i w zasadzie autka ze znaczkiem H się nie psują, owszem jeżeli kupisz złom na kołach to wsadzisz w to drugie tyle za ile kupiłeś albo i dużo więcej, często jak coś się psuje to dlatego że właściciel wymienił jakąś zużytą część na najtańsze badziewie jakie znalazł w sklepie, dobre partsy do hond niestety nie są najtańsze. Jedyna bolączka tych samochodów to korozja i pod tym względem trzeba dokładnie przetrzepać całą bude. Nie oszukujmy się - nie są to nowe samochody, rzadko miały łatwe życie, z reguły jeździli nimi młodzi gniewni którzy w większości przypadków uczyli się jeździć i z tego powodu trzeba będzie od czasu do czasu coś wymienić. Może taką radę napiszę - nie masz kasy nie kupuj crxa - żadnej z 3 gen, z powodów o jakich wspomniałem - części nie są najtańsze, a niektóre z nich trzeba kupować tylko w ASO bo innych nie ma sensu bo nie ma dobrych zamienników (crxa mam od 10 lat i stąd wiem o czym mówię/ piszę), a jak będziesz montował badziewie to auto też się stanie badziewne. Tak jak pisałem jeżeli kupisz zadbane auto to każda wersja będzie OK. Na co zwrócić uwagę - blacha do dokładnego sprawdzenia, czy nie pospawana z kilku aut, czy nie zgnita, silnik może być zajeżdżony albo naprawiony najtańszym kosztem, też do dokładnego przeglądnięcia czy nie bierze oliwy czy nie dymi, nie puka stuka itp tak jak przy każdym innym silniku, maglownica szczególnie w wersji ze wspomaganiem czy nie przecieka, stan zawieszenia, ogólnie oględziny typowe jak dla każdego innego samochodu, z tym że trzeba brać pod uwagę to że jest to stare już auto i może być zamęczone (większość niestety takie jest) a która wersja - ta która Ci się podoba, każda będzie dobra obyś tylk nie kupił szankla, a niestety łatwo o to