Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sebas » 2013-03-26, 16:23
przez MoodyxCore » 2013-08-06, 10:10
przez Daniel's » 2013-08-15, 08:59
przez Angelacrx » 2014-01-11, 22:12
przez atom1 » 2014-01-12, 00:35
przez Daniel's » 2014-01-12, 10:59
przez Kyjo » 2014-01-12, 12:50
przez SpookyAga » 2014-01-12, 13:38
przez Angelacrx » 2014-04-06, 20:35
przez Wenega » 2014-04-09, 11:35
przez Daniel's » 2014-07-03, 15:21
przez brzusio23 » 2016-08-31, 17:36
przez MAQ » 2016-09-30, 18:02
przez sksmoto » 2016-11-29, 15:19
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości