Witam, przymierzam się do takiego projektu w ed9 i mam kilka pytań. Jakie tłoki wystarczą na taką moc zastanawiałem się nad vitarami słyszałem że przy odpowiednim strojeniu i pasowaniu dadzą radę, są dużo tańsze więc nie chce przepłacać jeśli nie ma takiej potrzeby, blok będzie tulejowany i kołkowany więc tłoki lepiej w nominale czy nie ma to takiego znaczenia? drugie pytanie odnośnie głowicy czy trzeba ją jakoś dodatkowo modyfikować? ciekawi mnie też sprawa z pompą oleju, czy seria podoła?
Ostatnio edytowano 2017-10-15, 19:57 przez damian19866, łącznie edytowano 1 raz
tłoki tylko jakieś markowe typu cp/ wiseco , pod 500km raczej jakis porting glowicy ze zmierzonymi przeplywami itp. pomysl tez o walku rozrzadu z odpowienio zparojektowanymi krzywkami pod turob i wiadomo twardsze sprezynki i talezyki.
Auto ma byc typowo pod drag? czy tez do normalnej jazdy?
Planuję do dragu, bo to moje weekendowe auto i na co dzień mam inne ale lubię pojeździć też czasem edkiem dla odmiany i chciałbym żeby nadawało się też na przejazdzki.
damian1986 napisał(a):http://fmic.pl/jrspec-jb-series/149960-jrspec-gt2860rs-bb.html a miał ktoś styczność z takim ślimakiem? przy jakich obrotach pojawia się full bost?
Myślę że od 100 tyś w górę a jeśli chcesz wiedzieć jakie mniej więcej obroty silnika to wtedy musisz podać co to za silnik jest bo na to ma wpływ bardzo duża ilość czynników jak np. pojemność czy skok tłoka
a czy kompresor przy tych 500 km dał by radę utrzymać doładowanie do tych 4,5 tys obrotów zanim turbo zacznie w pełni dmuchać? A czy ten np. 1 bar nie pojawi już przy niższych obrotach?
M.I.Dy czy zwykle? Nigdzie sie nie moge doszukac opinii na temat Krotoszynow jak to z ich wytrzymaloscia. Jaki teraz koszt samego osadzenia plus kolkowanie?