Generalnie szukam coś dla żony na dojazdy do pracy i czasem na jakiś wspólny wypad. Jak się crz w tym sprawdza? Czy jest to alternatywa dla ufo z silnikiem 1.8? W jakich cenach szukać bo rozrzut jest od 22 do 40 tysięcy
Generalnie bardzo fajne autko na dwie osoby + piesek, bo z tylu miejsca na czlowieka nia ma. Chyba jest mniej miejsca nic w crxie 2nd genie.
Silnik to nie jest rakieta, ale ma te 10 sekund do setki, wiec taki lekko wolniejszy delsol. Tragedii nie ma. Pierwsza wersja byla od 2010 do 2013 a potem zrobili lekkie zmiany - inny typ bateri i troszke mocniejszy silnik spalinowy i elektryczny. Przyspieszenie spadlo do 9.3 sekundy jak dobrze pamietam. Bardzo milo sie tym jezdzi i przyjemne tak po prostu do smigania po miescie. Cichutkie, nie za miekkie, i dobrze ze nadal manual.
Spalanie srednie mialem na poziomie 5.5 litra - https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/87741 - i nie mialem z samochodem zadnych problemow. Mialem model z 2010 roku. Fajnie, bo w pozniejszych (po 2013) wprowadzili wersje z czarnym srodkiem, ktory wyglada troche lepiej niz ten jasno-srebrny.
Jak to Honda, bez kombinowania z wyposazeniem. Zwykla wersja ma nawet cruise control. Lepsza ma szklany dach + pare malo istotnych duperelek. Ceny widze podobne jak w UK za swoj dalem 5000 funa rok temu i miala przebieg okolo 115k km.
Gwarancja na baterie od Hondy jest na 10 lat, do 100tys mil (nie wiem jak w polsce). Jak poszukacie na necie ,to generalnie znajdziecie opinie podobne jak do Honda Jazz - nie psuje sie i jest niezniszczalny, mimo skomplikowanej hybrydy.
Widok przezw lusterku taki sam jak w 2nd genie... Znosne, mozna lepiej, ale jest znosne. Wszystkie fury i tak maja czujniki parkowania, wiec to nie problem chyba?
Start/stop dziala super. Nigdy nie bylo potrzeby tego wylaczac. Dziala bardzo fajnie i szybko i naprawde nie widze powodu zeby tego unikac. CRZ to nie jest race car, to taki mniejszy jazz W trybie ECO, wlacza sie on troche wczesniej i mozesz jechac z prekoscia do 18 mil na godzine, na luzie, z lekko nacisnietym hamulcem i wylaczaonym silnikiem. Robilem tak przed domem, bo mam z gorki po drodze osiedlowej. OStatnie kilkaset metrow z wylaczonym silnikiem zawsze Jesli wlaczysz SPORT, to start/stop sie nigdy nie odpala, samochod jest troche agresywniejszy na gaz.... uzylem pare razy dla testow, ale 99% czasu wrzucalem na eco i sie kulalem
Tak, w civicu hybrid pozniejszym. Bardzo fajny silnik i mozna na niego wsadzic superchargera, ktory wyciagnie go do 180-200KM. Chociaz jesli to ma byc daily driver, to nie widze sensu.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
A jak z bateriami? Wytrzymują tyle ile Honda daje gwarancji? Częstotliwość używania crz ma znaczenie na ich żywotność? Widziałem na necie firmy zajmujące się regeneracja baterii- koszty nie są małe
jak szulame na forach i necie, to znalazlem tylko jednego goscia, ktory mial problem z bateriami i wymienili na gwarancji. To sie raczej nie psuje. Moja fura miala 7 lat i 65k mil i nie bylo z nimi problemu. Nie ma sie co martwic na zapas jesli gwarancja jest na az 10 lat.
No tak, ale teraz kupując crz z początku produkcji to baterie maja już około 8 lat. Zastanawia mnie jaki wpływ przebieg ma na ich żywotność. Są egzemplarze które maja po 80tys km a są po 180tys km