Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Bonczek » 2018-07-02, 23:30
przez wrobellos » 2018-07-03, 08:48
przez crxJLC » 2018-07-03, 13:37
przez wrobellos » 2018-07-03, 23:16
przez sawik » 2018-07-04, 01:50
przez BornToBuyCRX » 2018-07-04, 08:16
przez Bonczek » 2018-07-04, 13:36
BornToBuyCRX napisał(a):A może w tym roku jakis spot na Śląsku skoro już tak sie reaktywujemy?? Cały sierpień jestem w domu
przez Vtec » 2018-07-08, 20:55
przez Tobiaro_delsol » 2018-07-09, 20:52
przez Krzysiekcrx » 2018-07-10, 10:19
przez Bonano » 2018-08-24, 15:05
przez Castor » 2021-07-12, 22:08
przez akMe » 2021-07-13, 01:13
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości