Felgi - firma ATP, nie wiem jaki model. ET37, 7j, 16". Opony Goodyear eagle asimetric II 205/45/16. Zawias HR obniżony, ale nic o nim nie wiem bo już tak kupiłem Jak planujesz mieć seryjny silnik - nie bierz 16. Bardzo zamulają auto. Dodatkowo za duże wizualnie są do takiego małego auta. 15 to max co ładnie wygląda w rexie
Więcej zdjęć tych samych felg, ale juz po polakierowaniu na inny kolor
No i widzisz co auto to inna opinia, ja znowu słyszałem że na16" auto się stabilniej prowadzi jak kupowałem auto koleś powiedział że kupił 15" bo były stalówki 14" i jemu się na nic ponoć lepiej jeździło.
Mi wizualnie obecne się jakoś specjalnie nie podobają więc i na większe z cieńsza opona myślałem by taki Balon oponiasty nie był, a tak jak w twoim autku to siedzi to to dobrze wygląda, o taki efekt mi mniej więcej chodzi
Tzn co do samego prowadzenia to na szerokich (205 vs 175 mój zimowy komplet) to jest niebo a ziemia, na letnich jest wręcz przyssany do ziemi. Natomiast szerokość i wielkość koła ma duży wpływ na przyspieszenie (odczuwalnie zmula auto) natomiast na trasach większe koło daje mniejsze spalanie (tutaj mogę się mylić, ale tak zaobserwowałem).
No, 14" to jednak jest trochę za mało, chyba, że celujemy w typowo OEM look i mamy wysoki zawias
Na niski jednak bym celował w szerokie 15" żeby wyglądał jak najładniej ; )
Trzeba jeszcze dodać że niskie ET czyli Np 35 w kołach 15" powoduje że crx robi się nerwowy w koleinach, rwie kierownicę z rąk. Przy jeździe po mokrym bok auta jest cały brudny. Nie wspomnę że komfort na oponie 195/50/15 robi się jak w jakimś badziewiu. Poza tym kręcenie na postoju jest jeszcze cięższe. No ale jak ma wyglądać dobrze to 195/50/15 trzeba wsadzić.
Tak, 205 są jak najbardziej OK, wręcz idealne. (jeżeli mowa o 7 calach szerokości felgi)
co do ET to polecam ten kalkulator - http://uniwers.vot.pl/et/index.php rozwiewa wszelkie wątpliwości. Jako parametry wzorcowej ustaw sobie moje i jazda : )
Jak chcesz to mogę Ci moje sprzedać, ja już od dawna chce 15'' : D