Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez wrobellos » 2018-08-21, 22:27
przez Bonczek » 2018-08-22, 06:53
przez Wenega » 2018-08-22, 07:58
przez suchozaur » 2018-08-22, 10:17
przez Damian crx » 2018-08-22, 13:10
przez polkar » 2018-08-22, 18:53
przez Dzemor » 2018-08-22, 22:48
przez marcin_crx » 2018-08-23, 11:20
przez Kubersiu » 2018-08-25, 06:56
przez rademenes » 2018-08-25, 14:11
przez chinczyk » 2018-08-26, 20:01
przez rafisz » 2018-08-30, 15:50
przez rurka8 » 2018-08-30, 21:05
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości