Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez atom1 » 2018-05-17, 21:50
przez tebesik » 2018-05-18, 11:06
przez Masny » 2018-05-18, 11:21
przez chinczyk » 2018-05-18, 14:11
przez newuser » 2018-05-18, 15:25
przez tebesik » 2018-05-18, 17:33
przez bar_oo » 2018-05-20, 15:21
przez qba_21 » 2018-10-22, 22:41
przez ptyk05 » 2018-10-23, 10:58
przez rafisz » 2018-10-23, 23:32
qba_21 napisał(a):a pamiętam że jak głupii wahałem się czy kupić, czy nie za stary jestem na resoraki, czy to nie przesada. Jednak widzę że nie
przez qba_21 » 2018-11-29, 00:59
przez Cardsta » 2018-12-04, 11:24
przez mateuszx47 » 2018-12-04, 13:57
przez Kaspol » 2018-12-04, 20:03
przez akMe » 2018-12-04, 23:21
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości