Wisi ponad pół roku, na zdjęciach wydaje się bardzo dobrą bazą tylko sprawdzić czy nie walona. Nadkola chyba robione bo rdza tam powinna wyjść w pierwszej kolejności a później dopiero na wlewie paliwa. Dodatkowo rdza na tylnej klapie w standardowym miejscu, to jest wada fabryczna bo w niejednym to widziałem i u mnie w tym miejscu robi się mały purchelek. Po myciu rexa lub po deszczu jak się otworzy bagażnik to woda wycieka z profilu przez plastikowe zaślepki, przy zamkniętej klapie pewnie ta woda tam stoi.
Jak ktoś wystawi coś tanio to od razu, że trup. Jak wystawi wysoką cenę, to że za drogo.
Niestety pianobijców chętnych rzekomo "kupić" jest całe mnóstwo, ale jak przychodzi położyć kasę to już nie ma tak lekko. Dlatego te ee8 stoi i pewnie będzie stało. Choć sam jestem ciekawy jego stanu i jak to się prezentuje z bliska.
Tobie Napster mogę tylko powiedzieć, że przerobiłem tych CRXów trochę i wcale nie jest tak jak piszesz. Po prostu nie ma reguły, czasem gniją mniej, czasem więcej - chyba tutaj zależne jest to od warunków użytkowania, garażowania etc.
Co do auta z ogłoszenia, szkoda że ktoś się nie przyłożył i kupił listwy na drzwi, na pewno auto bardziej zachęcałoby do zakupu.
Honda - zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie
Jak to mówi mój kolega albo można albo nie można. Trzeba jechać obejrzeć i tak jak napisał Marcin jak juz przyjdzie do wyłożenia kasy to już nie ma tak różowo. Przez internet i ze zdjęć to ja mam w ulubionych same klasyki że nawet szejki w Dubaju mi zazdroszczą Jedź oglądaj negocjuj cene płać i ciesz się jazdą tych samochodów juz nie przybędzie.
gadalam z gosciem w tym tygodniu . chcial kupic kola ori z ee8 i listwe. auto kupil dla siebie z 3 lata temu . nie jezdzi bo nia ma czasu. kupil od wlasciciela serwisu hondy . twierdzi ze nie dlubane z oryginalnymi blotnikami . tyle wiem z rozmowy
Czesci uzywane crx ed9 ee8 del sol oraz civic 92-00
601 937 808 10-18
Ehh, niebieskie EE8 tak jak moje byłe... Jakbym tylko miał na niego miejsce w garażu to wziąłbym gotówkę w łapę i pojechał oglądać.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE