jak miałem to lałem MOTULA 10W40, ubytki miałem na granicach 0,5 l na rok, od wymiany do wymiany, teraz wlałbym Valvoline, ale z Motula byłem bardzo zadowolony, wymiana co rok
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
kiedyś sporo było testów i na prowadzenie wyszedł Motul, potem jakoś na nim psy wieszać zaczeli choć generalnie był u mnie i wg mnie spoko, mówie o normalnym Motulu a nie tym w puszkach 300V bo te chyba bardzo trzymają nadal poziom tylko śa mega drogie ale mysle ze dziś dałbym valvo do silnika sporo się słyszy ze trzymają poziom i to nie tylko w seryjnych silnikach, a co sądzicie o marce Ravenol maja dużo produktów także do aut z wysilonymi silnikami ktoś używa z was ???
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Valvoline Syn Power 5W40, trzyma stan od wymiany do wymiany, tyle ze ja rocznie robie 5 tysiecy. Jak kupielm to byl zalany 0W40, i poprzedni wł mowil zeby taki lać. Po mojemu to troche za duzy hardcor i przeszedlem na 5w. Choc mechanik i tak krecil nosem, bo on chciał 10W40, ale zrobilismy po mojemu i jest dobrze. A o tym Ravenolu to nie słyszalem.
Mnie interesuje smarowanie przy dawaniu do końca, czy 5W50 zostawić czy lepiej 10W40/50 zalać następnym razem... Aktualnie przebieg 170.000km, pobór oleju 5W50 niezauważalny.
myśle ze cokolwik bys nie wlal byle by było nowe bedzie dobre stare oleje miały inny skład i inna technologia były robione, tak mi się wydaje, a systematyczność we wszystkim popłaca w zmianie oleju raz w roku także zależy tez czy jezdziosz na torze i ciagle upalasz autao czy raz na ruski rok w dziadkowej jeździe budzi się Hołek i se upalisz na trasie
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Zawsze lałem Valvo max life 10w40 do Hond i było wszystko ok, kiedy rozbierałem silnik z Preli zauważyłem że jest czysto w silniku bez jakiegokolwiek nagaru