Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez piotrek15002 » 2020-05-12, 16:40
przez KromaR » 2020-05-12, 18:49
przez -venom- » 2020-05-12, 21:32
przez piotrek15002 » 2020-05-13, 05:13
przez 1337 » 2020-05-13, 10:06
przez piotrek15002 » 2020-05-13, 11:05
przez 1337 » 2020-05-13, 11:13
przez piotrek15002 » 2020-05-13, 12:07
przez 1337 » 2020-05-13, 12:48
przez piotrek15002 » 2020-05-13, 12:56
przez dj-napster » 2020-05-13, 13:05
przez -venom- » 2020-05-13, 14:16
piotrek15002 napisał(a):Poszukam do nich amorków sportowych, powinno coś się fajnego znaleźć
przez piotrek15002 » 2020-05-14, 05:03
przez 1337 » 2020-05-14, 11:48
przez piotrek15002 » 2020-05-14, 13:46
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości