Siemonko dla wszystkich.Od nie dawna stałem się posiedaczem hondy crx jest to wersja amerykańska HF,nabyłem ją za okazyjną cene której nie mogę zdradzić,ale jest jeden problem silnik jaki jest w niej to 1.5 a w tych modelach z tego co wyczytałem na forum nie wychodziły takie.Jest to rok 1990.Silnik jest w kiepskim stanie boje się ze bedę mnial klopoty z częściami.CZY PRZY WYMIANIE SILNIKA NA 1.6 V-TEC NIE BEDZIE KŁOPOTU Z OSPRZĘTEM CZY WSZYSTKO BEDZIE PASOWAŁO BO NIE WIEM CZY OPŁACA SIE GO ROBIC CZY WYMIENIC NA DRUGI.
sabinka
przez sabinka » 2004-05-27, 14:04
ja tez mam wersje amerykanska 1,5 tylko ze del sol.podejzewam ze do 2 gen nie ma problemu z czesciami,do del soli jest..niestety:(
co do części do silnika....oryginalnych, to są na tyle wysokie, ze oplaca sie kupic cały silnik i zrobic swap... niestety, wiem, ze do vteca II generacji pierscienie 1100zł, panewki 600zł..... to są ceny ASO. A silnik vteca miedzy 2000zł a 3000zł kupisz napewno w dobrym stanie. wiem, ze poloski trzeba zmienic, kompa, skrzynie biegów - od wersji vtec.
Coś jeszcze chyba trzeba zmienic, ale az taki obryty w swapy to nie jestem
jezeli kupiles tego CRXa ktoryu byl nba allegro ta wersje HF... to powiem to delikatnie - "dales dupy"
to byl jeden z gorszych zakupow - mam nadzieje ze za duzo kasy w nim nie utopiles.. bo wersja HF amerykancska ma silnik 1.5 i zaledwie 65 KM
wiec masz cos pokroju seicento sporting - obecnie
tego silnika nie oplaca sie robic....
co do wymiany
będzie stanowic to problem zapewne - nie jestem w stanie powiedziec jak duzy...
trzebaby pobadac temat na ameryanskich stronach... na temat swapow silnikow
szukaj ionformacji o swapach na silnik ZC