A wiec tak.. odebralem dzis auto ze zmienionym sprezynami (jamex -35mm) no i jest problem.. zgadaka..
Tyl jest spoko ale przod.. lewa strona siedzi nizej od prawej - roznica wynosi 2 cm.. jak wsiade za kierownice 3 cm.. Zmierzylismy z kolega Krzyh00 odleglosc od ziemi do rantu blotnika i z lewej jest 58,5 cm a z prawej 60,5 cm..
Pojechalem z powrotem zeby sprawdzili - i zamontowane poprawnie, gumki sa, sprezyny siedza na miejscu..
Pomocy.. co to moze byc? jakies pomysly? Ile u was (ci co maja jamexy) wynosi ta wspomniana odleglosc??
kurka, kurka, Jamexy w ostanich dniach dają po dupie, kto je założy to ma problemy, poczytaj temat Haro forum/viewtopic.php?t=14345 może coś z tych rzeczy o których jest tam mowa jest u Ciebie
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
bylo juz o tym kilk razy i kilka tematow ze auto z jednej strony bardziej siedzi na dole, ale to raczej przez to ze wlasnie jezdzila jedna osoba i wysiedziala springi, ale w nowych ;o ??
Czy jak je kupiłeś, to sprawdzałeś czy są przody takie same? może coś pochrzanili i dali Ci różne, może rożniły się gęstością zwojów, długość mogły mieć takią samą, a może coś z tymi pierścieniami, z jednej strony złożyli dobrze a z drugiej na odwrót
Jednak to wina sprezyny...
Dzwonielem juz do Sprzedawcy (Dartstuning) i reklamacja uznana bez problemu.. w poniedzialek juz bede mial nowa parke wyslana na koszt firmy..
No i wychodzi szydło z worka... sprężyny za niecałe 300zł i ludzie maja problemy. Zastanawiałem sie nad nimi bo podobno są miękkie ale widzę że to trochę ryzyk fizyk.
PZDR!!!
Z kazdym dniem nieuchronnie zwiększa się liczba tych, którzy mogą pocałować mnie w dupę!!!
no skoro sprzedawca zalatwil to chyba wszystko ok...
moze po prostu jakis blad w pakowaniu czy cos w tym stylu.
przeciez takie rzeczy zdarzaja sie i w innych firmach i tu moim zdaniem plus za podejscie do klienta !
a co do tego ze za 300 to musi byc cos nie tak...
sejkoczento kupisz za 15tys zl a bmw za 80tys... i to znaczy ze z sejko jest cos nie tak?
a moim zdaniem masa ludzi nim jezdzi i sa zadowoleni bo jest to po prostu produkt skierowany do innego odbiorcy. wiadomo ze temu bmw nie dorowna ale dla niektorych wystarczy.
chcesz profi i cie stac kupujesz gwinta.
chcesz miec midi kupujesz porzadne sprezyny i amorki.
a jak cie nie stac, chcesz przede wszystkim efektu wizualnego kupujesz np jamexa za 300. a jest to i tak 10x lepsze rozwiazanie niz ciecie sprezyn czy stosowanie slawetnych klamer :|
ja jezdze na jamexie -40. auto poszlo w dol bez niespodzianek... zadnej dupy w chmurach czy pokrzywienia.
po pierwsze nizej po drugie na zakretach sztywniej a na nierownosciach da sie jezdzic i plastiki nie odpadaja bo jest stosunkowo miekko.
A konczac temat.. Wadliwa seria wymieniona.. Troche naczekalem sie na zwrot kaucji.. ale generalnie duzy pozytyw dla pana z firmy Darstuning za wspomniane podejscie do klienta..
cena wyznacza jakosc taka prwada jamexy sa do dupy
mam teraz je i mialem predzej w civicu i dupa zawsze wiecej stoi a i co do wlascicowsci to lepiej nie gadac.Gwint to jest gleba i tyle.Sam mam jamexy bo po prostu nie stasc mnie jak na raazie na gwint ale kiedy bedzie kasa to jamexy wypad i wkladam glebe z prawdziwego zdarzenia z wlasciwosciami i wygladem
do ed9 d16z5 zostalo mi:drzwi,tylna klapa,zaciski przod,dolot ori,ori koncowy tlumik i srodkowy bosal