trzaski zawieszenia
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 13   •   Strona 1 z 1
bmk1607
 

trzaski zawieszenia

przez bmk1607 » 2007-05-05, 23:04

zawieszka w moim crxie strasznie twardo przyjmuje wieksze nierownosci na drodze, czy to przez amorki ktore na diagnostyce wyszły ze maja ok 75% sprawnosci?? Dodam jeszcze ze mam sprezyny jakies twarde chyba weitec ok -40mm?? czemu tak moze byc , za twardy zawias czy co ?? czy amorki do wymiany ??
Ostatnio edytowano 2007-05-07, 02:12 przez bmk1607, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-05-05, 23:07

A moze po prostu seryjne amortyzatory na sportowych sprężynach? Ja tak mam i fura leży nisko i każdą dziurę czuć jak cholera :szok:
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

ateem
Forumowicz
 
Posty: 406
Dołączył(a): 2006-05-16, 17:18
Lokalizacja: Ełk

przez ateem » 2007-05-06, 08:39

mniejszy skok zawiasu, wiec slabsze amortyzowanie.
jezeli ci cos strzela to sprawdz sworznie wachacza.

bmk1607
 

przez bmk1607 » 2007-05-06, 11:16

no tam sa raczej seryjne amorki, bo sa koloru czarnego, wygladaja na seryjne,

Avatar użytkownika
xi0nc
Forumowicz
 
Posty: 1563
Dołączył(a): 2006-05-02, 22:02
Lokalizacja: BHW

przez xi0nc » 2007-05-06, 12:43

Po zalozeniu krotszych sprezyn do seryjnych amorow wystarczy jakies 200-300km po polskich drogach i masz wyjeb.ane amory ktore beda sie nadawaly tylko na zlom ...
Podpis już chyba dawno nieaktualny :D
ed9 -> ee9 -> what next ??? =]
www.beerhondawawa.pl
www.arsperformance.ksu.pl

bmk1607
 

przez bmk1607 » 2007-05-06, 12:53

czyli ratuja mnie jakies amorki sportowe

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-05-06, 15:31

Tylko musisz je dobrać do sprezyn bo inaczej tez nie bedzie super. Jesli jestes pewien ze to weitec -40mm to dobierz do nich amortyzatory. A jak nie jestes pewien to juz gorzej. Mozesz tez zawsze zmienic na serię ;)
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

bmk1607
 

przez bmk1607 » 2007-05-06, 16:28

no do tego czy jest weitec to nie mam pewnosci bo sprezyny juz sa tak stare ze cala farba z nich zeszła prawie(sa resztki zielonej farby), a ze jest -40 to wywnioskowałem z pomiarów(w seri odl od ziemi do blotnika jest chyba 63cm a u mnie 59cm)

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-05-06, 16:33

No to jesli masz kase to szukaj do nich amortyzatorów sportowych bo pewnie ci po prostu dobijają. Tez tak mam i jest to strasznie denerwujące :wrrr:
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

Avatar użytkownika
piechu
Forumowicz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 2006-10-07, 21:44
Lokalizacja: Kraków

przez piechu » 2007-05-06, 22:52

Dokładnie mogą sprężyny uderzać zwojami o siebie i się tłucze jakby amortyzator był urwany. Ja mam H&R i seria amor. Planuje kupic bilsteiny B8 ale narazie nie ma kasy. Do sportowych sprężyn bilsteiny sa bardzo dobre. :diabelek:

Avatar użytkownika
merfi vtec
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 2004-03-22, 01:24
Lokalizacja: www.merfiebay.com

przez merfi vtec » 2007-05-07, 02:18

ZAsada jest prosta amora seryjnego - dziala tylko przy odbiciu.
czyli jak zawias wraca do polozenia po scisnieciu sprezyny.

sportowy amor dziala w obie strony czyli tez na scisk, wtedy kiedy trzeba hamowac sile uderzenia.

dlatego jesli masz twarde sprezyny nie ma amortyzacji jak wpadasz w dziure tylko przy wychodzeniu.
wpadajac w dziure sprezyna jest za slaba zeby wychamowac i stlumic wiec zawiecha dobija ci az skonczy sie skok amortyzatora albo gory wachacz oprze sie o gniazdo, co skutkuje wybiciem sie gornych sworzni.

jesli nie stac kogos na sportowe amory niech nie wklada obnizonych sprezyn. tak nie mozna jezdzic!!!
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata
---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2007-05-07, 09:01

tak sie trafiło że mam u siebie z przodu -40 fioletowe jakieś na V firmowe ale nie pamietam firmy i jeżdze około poł roku i amrki na badaniach są w super stanie
Obrazek

Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2007-05-07, 15:02

vogtlandy a co do badania to sie wynikiem nie sugeruj :)
na twarych sprezynach wiekszos wychodzi jak nowki :)
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

Posty: 13   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 08:22