Wiem ze sa te teamty o tych przekaznikach ale nie moge znalesc jak mam sprawdzic czy jest spalony czy cos bo mi nie zapala samochod z gory dzieki za odpowiedz
P.S Czy ktos z wawy nie moglby podjechac kto sie zna jakby mial czas wolny albo ja bym podjechal jesli bym mogl..
Ostatnio edytowano 2007-05-14, 19:29 przez dymek1988, łącznie edytowano 2 razy
Ale w ogóle już nie odpala, czy np. tylko ma humory po jeździe gdy już jest samochód zagrzany? Bo taki przypadek to bardzo częsty objaw, należy wówczas poprawić luty w przekaźniku i znów będzie hulać niezawodnie. U mnie (jak i u wielu) to pomogło i problemy zniknęły jak ręką odjął
nie krece dlugo tylko doslownie chwilke a prąd znika wtedy jak przekrece kluczyk do bólu i wtedy jakby sie wszytsko wyłączało... akumulator jest na pewnoe dobry.
nie rozumiem tu czegoś.... co to znaczy do bólu dalej niż na pozycje zeby kręcil sie nie da. a wogule kręci?sprawdz iskre, co sie stało ze przestał palic działo się cos wczesniej
moze uwaga niepotrzebna ale masz paliwo?? Bo kiedys łudź mi niechciała odpalic a wtedy to jeszcze byłem lewusem i mechanicy rozkrecili pół silnika aż wkońcu wpadli na pomysł ze moze paliwa niebyć i niebyło
no do bólu to znaczy własnie do takiej pozycji, nic sie wczesniej nie dzialo, a jak przekrece kluczyk to jest tylko pstryk w przekazniku i pompa chodzi. a akumulator jest dobry. Jaka powinien miec moc akumulator bo ja nie mam napisane na akumultorze bo mi sie naklejki z tym zdrapały.
sprwadź masę, wiem o co Ci chodzi, w momencie przekręcenia kluczyka gasną kontroli na liczniku, a jak przekręcisz spowrotem na "0" i znów zapłon to gra i póżniej znów start to zapali lub znów gasną kontrolki, to naprawdopodobniej wina masy.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
to może być jedna z wielu rzeczy, ale najlepiej zacząc od prostych niż odrazu rozbierać pół auta
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.