Rozrusznik jednak padl kilka pytan
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 32   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Rozrusznik jednak padl kilka pytan

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:20

Wiem ze sa te teamty o tych przekaznikach ale nie moge znalesc jak mam sprawdzic czy jest spalony czy cos bo mi nie zapala samochod z gory dzieki za odpowiedz :)

P.S Czy ktos z wawy nie moglby podjechac kto sie zna jakby mial czas wolny albo ja bym podjechal jesli bym mogl..
Ostatnio edytowano 2007-05-14, 19:29 przez dymek1988, łącznie edytowano 2 razy
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
Jacques
Forumowicz
 
Posty: 585
Dołączył(a): 2006-02-17, 19:19
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: CRX ED9 Rally

przez Jacques » 2007-05-13, 12:27

Ale w ogóle już nie odpala, czy np. tylko ma humory po jeździe gdy już jest samochód zagrzany? Bo taki przypadek to bardzo częsty objaw, należy wówczas poprawić luty w przekaźniku i znów będzie hulać niezawodnie. U mnie (jak i u wielu) to pomogło i problemy zniknęły jak ręką odjął :)

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:31

nie odpala jak przekrece do bolu to tak jakby prad zanikal czy wszystkie luty to co sa na gorze tak??
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2007-05-13, 12:32

a jak włączysz zapłon słychać pompke? jak nie to przekaznik przelutuj

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:33

slychac pompke i ten pstryk z przekaznika
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2007-05-13, 12:36

to jak słychać to powodem nie jest przekażnik. a ze jak długo kręcisz prąd znika to pewnie aku słaby. iskra jest?

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:38

nie krece dlugo tylko doslownie chwilke a prąd znika wtedy jak przekrece kluczyk do bólu i wtedy jakby sie wszytsko wyłączało... akumulator jest na pewnoe dobry.
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2007-05-13, 12:42

nie rozumiem tu czegoś.... co to znaczy do bólu dalej niż na pozycje zeby kręcil sie nie da. a wogule kręci?sprawdz iskre, co sie stało ze przestał palic działo się cos wczesniej

mike
Forumowicz
 
Posty: 376
Dołączył(a): 2006-09-22, 10:25
Lokalizacja: Będzin

przez mike » 2007-05-13, 12:44

moze uwaga niepotrzebna ale masz paliwo?? Bo kiedys łudź mi niechciała odpalic a wtedy to jeszcze byłem lewusem i mechanicy rozkrecili pół silnika aż wkońcu wpadli na pomysł ze moze paliwa niebyć i niebyło
TAKIE CZASY

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:45

no do bólu to znaczy własnie do takiej pozycji, nic sie wczesniej nie dzialo, a jak przekrece kluczyk to jest tylko pstryk w przekazniku i pompa chodzi. a akumulator jest dobry. Jaka powinien miec moc akumulator bo ja nie mam napisane na akumultorze bo mi sie naklejki z tym zdrapały.
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-13, 12:47

sprwadź masę, wiem o co Ci chodzi, w momencie przekręcenia kluczyka gasną kontroli na liczniku, a jak przekręcisz spowrotem na "0" i znów zapłon to gra i póżniej znów start to zapali lub znów gasną kontrolki, to naprawdopodobniej wina masy.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
gabeczka
Forumowicz
 
Posty: 812
Dołączył(a): 2005-12-08, 20:50
Lokalizacja: Mwek

przez gabeczka » 2007-05-13, 12:48

wpadnij na spotkanie w srdoe to ci chlopaki cos doradza ;)

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:48

giscrx, no wlasnie o to biega mase sprawdzic to mzoe byc taka mala rzecz?ide zobaczyc
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-13, 12:54

to może być jedna z wielu rzeczy, ale najlepiej zacząc od prostych niż odrazu rozbierać pół auta
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2007-05-13, 12:57

poszedlem i masa jest chyba ok. nie wiem juz co to moze byc nie tak...
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

  Następna strona
Posty: 32   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-28, 01:39