Prawa półośka (krótsza) demontaz
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 6   •   Strona 1 z 1
Jelen
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 2005-10-25, 21:50
Lokalizacja: Kraków

Prawa półośka (krótsza) demontaz

przez Jelen » 2007-05-16, 10:35

witam

Jak z lewą dłuższą półośką poradziłem sobie bez żadnego problemu to z prawą krótszą kompletnie nie wiem co zrobić :/ oglnie sprawa wyglada tak ze nie moge odkręcić śruby (32mm) mocujacej piaste ,mam wyjęta cala zwrotnice z piastą i gónym wahaczem i nie jestem w stanie w zaden sposob wyciagnac półośki z przegubu zewnetrznego ,lewa strona wyszła sama... ,na prawej nie ma zadnego pierścienia półośka wychodzi pare mm do góry i to wszystko... w jaki sposob i czy w ogole da sie ją zdemontować z przegubu nie rozkręcając piasty??

pozdrawiam

Avatar użytkownika
merfi vtec
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 2004-03-22, 01:24
Lokalizacja: www.merfiebay.com

przez merfi vtec » 2007-05-16, 11:28

bo ta nakretke odkreca sie na samym poczatku. wrzucasz bieg lub hamulec ktos trzyma wybijasz dekielek w feldze alu i odkrecasz. najpier trzeba odgiac zabiezpieczenie na nakretce.

zaloz klucz z rura na nakretke i przetocz samochod w przod. lub duzy klucz krzyzakowy i w 2 osoby pojdzie.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata
---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2007-05-16, 11:43

na polosi jest zalozony pierscien zabezpieczjacy ktory trzyma poloske w przegubie, jezeli masz wszystko wyjete tak jak powiedziales to tez da rade wyjac poloske.
Wez jakiegos kolege i niech podniesie wszystko za poloske do gory, ty wtedy wez mlotek i pukaj w przegub (oczywiscie zdejmij oslone gumowa i wal od strony polosi), po kilku pukniciech zawleczka powinna puscic i przegub z reszta spadnie ;)

Jelen
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 2005-10-25, 21:50
Lokalizacja: Kraków

przez Jelen » 2007-05-16, 16:26

merfi vtec napisał(a):bo ta nakretke odkreca sie na samym poczatku. wrzucasz bieg lub hamulec ktos trzyma wybijasz dekielek w feldze alu i odkrecasz. najpier trzeba odgiac zabiezpieczenie na nakretce.

zaloz klucz z rura na nakretke i przetocz samochod w przod. lub duzy klucz krzyzakowy i w 2 osoby pojdzie.

przeciez pisze ze mam to juz zdemontowane i ze czesci nie są na aucie... jakby było tak łatwo to dawno bym tak zrobił ;)

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2007-05-16, 18:34

i jak udalo ci sie to zdemontowac tak jak pisalem??

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-16, 20:38

sorki, ale nie wiem o co Ci chodzi, piszesz że nie możesz odkręcić tej dużej nakrętki na klucz 32, a jak merfi vtec, pisze jak to zrobić to piszesz że masz to wyjęte, i piszesz że nie możesz wyciągnąć półośki z przegubu, no to co w końcu nakrętki czy półośki nie możesz zdemontować, czy może odkręciłeś nakrętkę, ale przegub nie chce z piasty wyjść??
Wybacz może ja nie jażę, ale jeżeli dalej nie możesz sobie z tym poradzić to napisz dokładnie o co Ci chodzi.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Posty: 6   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-28, 01:09