dziwny gwizd kolo rozrzadu.
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 20   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Sven
Forumowicz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 2006-10-22, 19:06
Lokalizacja: Gdynia/Rzeszów

przez Sven » 2007-05-11, 21:27

mi jakiś mechanik mówił że napięcia paska rozrządu się nie reguluje...ale nie wiem czy to prawda???
Sven

Fletch
Forumowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2006-01-08, 17:28
Lokalizacja: Krosno

przez Fletch » 2007-05-11, 21:34

Sven napisał(a):mi jakiś mechanik mówił że napięcia paska rozrządu się nie reguluje...ale nie wiem czy to prawda???

jak najbardziej sie reguluje,po to jest ta sruba na napinaczu ,wejdz w "szukam" jest tego od groma :)

EasyRider
Forumowicz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 2006-02-26, 23:44
Lokalizacja: płn.wlkp.

przez EasyRider » 2007-05-11, 21:59

Napinacz dociągany jest za pomoca spreżyny natomiast przed przykręceniem go na stałe przeba go napiąć, jak masz poniżej:
1.Ustawic wał korbowy w położenie odpowiadającym GMP suwu sprężania w 1 cylindrze.
2.Poluzować śrube rolki napinającej pasek zębaty o 180%, w tym celu podważyć i wyjąć korek gumowy z dolniej osłony paska zębatego i wprowadzić klucz nasadowy przez otwór w osłonie.
3.Obrócić nieco wał korbowy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aż koło wałka rozrządu obróci sie o 3 zęby.Znak GMP na kole wałka rozrządu przesunięty jest wtedy o 3 zęby w stosunku do znaku odniesienia.
4.Dokręcić srubę rolki napinającej w tym położeniu.Moment dokęcenia 45nM.
pozdro

Avatar użytkownika
Walter
Forumowicz
 
Posty: 1160
Dołączył(a): 2004-12-30, 01:35
Lokalizacja: Gdansk

przez Walter » 2007-05-11, 22:46

Jakie ma znaczenie w jakim polożeniu będzie wał ??

Po drugie to są Nm !!

Avatar użytkownika
Fidel
Forumowicz
 
Posty: 201
Dołączył(a): 2006-07-17, 11:00
Lokalizacja: Żywiec

przez Fidel » 2007-05-11, 23:33

po trzecie zle napiecie paska rozrzadu nie pojawilo by sie chyba nagle i po 200km ?
tylko od razu albo stopniowo?

moj ojciec to okreslil jako metaliczny gwizd nasilajacy sie okresowo w rytm silnika
w ogole go nie slychac na wolnych

zobacze jutro jak pojdzie bez paska alternatora i okgladne pasek rozrzadu

[ Dodano: 2007-05-14, 13:33 ]
sorki ze post pod postem ale moze komus to pomoze kiedys:]

bo mi to przeszlo samo z siebie po chwili zrobilem z 200km przez weekend i nie ma sladu:]

  Poprzednia strona
Posty: 20   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-27, 20:13