kurde 3 strony zapisane roznymi teoriami a naprawde jest tak....
Robota na 30minut. potrzebne klucze MLOTEK (podstawa) srubokret i jakies dluto czy pret do rzniecia scian. Wszystko zorbilem na podjezdzie przed domem bez pras i innych imadel i udziwnien.
chyba tyle w tym temacie.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior
1) w stabilizatorze masz wyjechane gniazdo od sworznia bo wyciagnales go recznie (mlotkiem etc.)
2) w gornym wachaczu to samo skoro wypadl sworzen od mlotka i wlozyles nowego sam
tzn tak mi sie wydaje, u mnie tak latwo to nie poszlo widocznie u ciebie juz to ktos robil od nowosci przed toba... u mnie widocznie jezdzilo auto od nowosci na tych sworzniach
z moich spostrzeżeń wynika to tak: rocnik auta 90-91: swożeń nie wymienialny, wymienialna cała łapa, koszt ok 200zł(chyba, że się pokombinuje to się wymieni swożeń i dopasuje...słyszałem, że z uno pasi ale chyba z rocznika 92 też podejdzie), 92-w zwyż wymienialny koszt ok 45zł.
bede za dwa tygodnie wymienial wszystkie swoznie w samochodzie.
nie wiem czy dobrze kombinuje ale jest ich w sumie 6? z przodu po dwa na dole i na gorze oraz z tylu dwa na dole? ile ich w sumie jest?
no i teraz najwazniejsze, jakiej firmy wybrac te swoznie aby nie bylo standardowego problemu z tym ze po wprasowaniu swoznia do konca jest luz pomiedzy segerem (zawleczka) a wahaczem
ktos ma jakies nowe doswiadczenia odnosnie wymiany swozni?
jak to odstep jak to odstep?? przeciez od gory dociskasz sworzen sruba i tam nie ma prawa byc zadnego luzu, a seger to tylko zabezpieczenie zeby nie wypadl teoretycznie po odkreceniu sie nakretki, ale to najpierw by ci kolo spadlo, luz moze byc tylko w gniezdzie gdzie sie go osadza, jak juz byly wymieniane np, jak sa org i wyminisz to luzu zadnego nie bedzie napewno, pozatym mozna obspawac i gitara, ja mialem sworznie GMB 54 sztuka na gorze i SIDEM czy cos takiego dolne, przejechalem z 5000 na nich i zadnego luzu nie zauwazylem
Bastek, dobrze mówi, ostatnio przyszedł gość do sklepu i gada że trzeba mu sworzeń, ten co do zwrotnicy wchodzi, no to dostał sworzeń i mówi że się nie znam i to nie to o co mu chodzi , pokazałem mu końcówkę i EUREKA to jest to, i mówi że jemu tak ktoś powiedział
lol
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
caly metalowy element ktory wkreca sie na drazek kierowniczy to koncowka drazka, a na koncowce drazka jest zamocowany swozen
tyle ze chyba nie wystepuja w sprzedazy same swoznie do koncowki drazka kierowniczego
panowie, nie wprowadzajmy zbędnego bałaganu, końcówki niech zostaną końcówkami a sworznie sworzniami, to z jakich podzespołów się skaładają jest teraz mało ważne bo i tak się ich nie dostanie osobno.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
to ze sie nie dostanie czegos to jedno a to jak sie prawidlowo konkretne rzeczy nazywaja to drugie sprawa moim zdaniem juz wyjasniona i kazdy wie o co chodzi