sworzen dolny czy gorny a moze tuleje?
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 47   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2005-11-12, 17:39

kurde 3 strony zapisane roznymi teoriami a naprawde jest tak....

Robota na 30minut. potrzebne klucze MLOTEK (podstawa) srubokret i jakies dluto czy pret do rzniecia scian. Wszystko zorbilem na podjezdzie przed domem bez pras i innych imadel i udziwnien.

chyba tyle w tym temacie.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

arszenik
Forumowicz
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2005-05-31, 16:30
Lokalizacja: Kielce

przez arszenik » 2005-11-14, 11:08

Kukus jesli zrobiles to na tyle szybko tzn że:

1) w stabilizatorze masz wyjechane gniazdo od sworznia bo wyciagnales go recznie (mlotkiem etc.)
2) w gornym wachaczu to samo skoro wypadl sworzen od mlotka i wlozyles nowego sam :)

tzn tak mi sie wydaje, u mnie tak latwo to nie poszlo :) widocznie u ciebie juz to ktos robil od nowosci przed toba... u mnie widocznie jezdzilo auto od nowosci na tych sworzniach :P

nie no luz, gratuluje czasu :)
profesjonalne fotografie, webdesign
www.hodura.pl


Teraz:
B16A1 in EE9...

Stara suka:
http://www.civic4g.pl/forum/topics13/80.htm

Avatar użytkownika
DKD'nt
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2005-07-01, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

przez DKD'nt » 2006-02-11, 17:17

z moich spostrzeżeń wynika to tak: rocnik auta 90-91: swożeń nie wymienialny, wymienialna cała łapa, koszt ok 200zł(chyba, że się pokombinuje to się wymieni swożeń i dopasuje...słyszałem, że z uno pasi ale chyba z rocznika 92 też podejdzie), 92-w zwyż wymienialny koszt ok 45zł.

Avatar użytkownika
kamilos
Moderator
 
Posty: 1888
Dołączył(a): 2005-04-21, 12:01
Lokalizacja: Lublin

przez kamilos » 2007-05-13, 03:23

odswiezam temat :)

bede za dwa tygodnie wymienial wszystkie swoznie w samochodzie.
nie wiem czy dobrze kombinuje ale jest ich w sumie 6? z przodu po dwa na dole i na gorze oraz z tylu dwa na dole? ile ich w sumie jest?

no i teraz najwazniejsze, jakiej firmy wybrac te swoznie aby nie bylo standardowego problemu z tym ze po wprasowaniu swoznia do konca jest luz pomiedzy segerem (zawleczka) a wahaczem :)

ktos ma jakies nowe doswiadczenia odnosnie wymiany swozni?

dzieki,
Kamil

Avatar użytkownika
Walter
Forumowicz
 
Posty: 1160
Dołączył(a): 2004-12-30, 01:35
Lokalizacja: Gdansk

przez Walter » 2007-05-13, 10:34

Tak jak piszesz z przodu jest 6 zaś z tyłunie ma.

Jak chcesz mieć pewność że po wprasowaniu nie będzie luzu to kupuj całe wahacze.

Dlaczego chcesz je wymieniać :?: tak na zaś myśle że to zbędne jak nie ma na nich luzu.

Avatar użytkownika
kamilos
Moderator
 
Posty: 1888
Dołączył(a): 2005-04-21, 12:01
Lokalizacja: Lublin

przez kamilos » 2007-05-13, 11:32

bede rozbieral i tak caly zawias z przodu to przy okazji wymienie wszystkie. 4 przy wahaczach (na gorze i na dole) sa na pewno do wymiany a wiec...

Walter, te przy gornych wahaczach wiem gdzie sa, te przy dolnych tez wiem, ale gdzie nastepne dwa? :)

aha, czy z tymi na dole tez moze byc taki problem jak z tymi na gorze ze miedzy wahaczem a segerem moze byc maly odstep?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2007-05-13, 21:28

jak to odstep jak to odstep?? przeciez od gory dociskasz sworzen sruba i tam nie ma prawa byc zadnego luzu, a seger to tylko zabezpieczenie zeby nie wypadl teoretycznie po odkreceniu sie nakretki, ale to najpierw by ci kolo spadlo, luz moze byc tylko w gniezdzie gdzie sie go osadza, jak juz byly wymieniane np, jak sa org i wyminisz to luzu zadnego nie bedzie napewno, pozatym mozna obspawac i gitara, ja mialem sworznie GMB 54 sztuka na gorze i SIDEM czy cos takiego dolne, przejechalem z 5000 na nich i zadnego luzu nie zauwazylem
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
kamilos
Moderator
 
Posty: 1888
Dołączył(a): 2005-04-21, 12:01
Lokalizacja: Lublin

przez kamilos » 2007-05-13, 21:36

spoko :ok: dzieki atom1 :) pierwszy raz bede przerabial temat swozni dlatego pytam :)

ps. Walter, czy te dwa dodatkowe swoznie o ktorych piszesz z przodu to swoznie na koncowkach drazkow kierowniczych?

Avatar użytkownika
Walter
Forumowicz
 
Posty: 1160
Dołączył(a): 2004-12-30, 01:35
Lokalizacja: Gdansk

przez Walter » 2007-05-14, 19:24

Tak włąśnie te miałem na myśli. Polpularnie wszyscy nazywają ję końcówkami ale to nic innego jak sworznie, które tak właściwie są przegubami kulowymi :ok:

Avatar użytkownika
Bastek
Forumowicz
 
Posty: 1662
Dołączył(a): 2004-11-30, 22:16
Lokalizacja: wziąć kasę na rexa?

przez Bastek » 2007-05-14, 20:22

Walter napisał(a):Polpularnie wszyscy nazywają ję końcówkami ale to nic innego jak sworznie

To nie żaden sworzeń ani przegub tylko końcówka drążka kierowniczego, nie wprowadzaj ludzi w błąd :razz:
Ostatnio edytowano 2007-05-14, 21:31 przez Bastek, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-14, 20:53

Bastek, dobrze mówi, ostatnio przyszedł gość do sklepu i gada że trzeba mu sworzeń, ten co do zwrotnicy wchodzi, no to dostał sworzeń i mówi że się nie znam i to nie to o co mu chodzi :wrrr: , pokazałem mu końcówkę i EUREKA to jest to, i mówi że jemu tak ktoś powiedział

lol :rotfl:
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
kamilos
Moderator
 
Posty: 1888
Dołączył(a): 2005-04-21, 12:01
Lokalizacja: Lublin

przez kamilos » 2007-05-14, 21:45

caly metalowy element ktory wkreca sie na drazek kierowniczy to koncowka drazka, a na koncowce drazka jest zamocowany swozen :)
tyle ze chyba nie wystepuja w sprzedazy same swoznie do koncowki drazka kierowniczego :)

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-14, 21:57

panowie, nie wprowadzajmy zbędnego bałaganu, końcówki niech zostaną końcówkami a sworznie sworzniami, to z jakich podzespołów się skaładają jest teraz mało ważne bo i tak się ich nie dostanie osobno.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
kamilos
Moderator
 
Posty: 1888
Dołączył(a): 2005-04-21, 12:01
Lokalizacja: Lublin

przez kamilos » 2007-05-14, 22:03

to ze sie nie dostanie czegos to jedno a to jak sie prawidlowo konkretne rzeczy nazywaja to drugie :) sprawa moim zdaniem juz wyjasniona i kazdy wie o co chodzi :ok:

Avatar użytkownika
Walter
Forumowicz
 
Posty: 1160
Dołączył(a): 2004-12-30, 01:35
Lokalizacja: Gdansk

przez Walter » 2007-05-14, 22:48

No właśnie, nie każe wam zmieniać nazw tylko powiedziałem co to jest. Tylko Kamilos przyją to ze spokojem a nie z wyrzutami jak reszta.

Luz chłopaki :ok:

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 47   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Teraz jest 2024-04-27, 21:42