Ehhh przestrzeganie etykiety na forum jeszcze długo nie wejdzie w zycie.
Było pytanie więc kolega oczekuje odpowiedzi, a nie dziwnego komentarza (bez urazy)
Nawet jeżeli jestem laikiem w tym temacie postaram się pomóc.
Kondensator jest to element służący do gromadzenia ładunku elektrycznego. W przypadku car audio stosuje się go po to, aby przy wiekszych poborach prądu przez sprzęt audio nie mrygały chociażby światła, poprostu eliminuje spadki napiecia w całej instalacji elektrycznej w samochodzie podczas dużego poboru mocy (wzmak).
1 farad to chyba w miare standardowy kondensator, koszt 200-500zł te w nizszej cenie to jednak nizsza jakość, napewno warto zainwestować w kondensator wyższej klasy to wiem napewno, poprostu te z firmy "krzak" dość szybko przestają spełniać swoje zadanie.
PZDR!!!
Z kazdym dniem nieuchronnie zwiększa się liczba tych, którzy mogą pocałować mnie w dupę!!!
rolek prosto i dobrze wytłumaczone ja dodam jeszcze ze jeżeli masz sprzęt nie przekraczający 500W rms to wystarczy CI 0.5 farada - no chyba ze sie myle to mnie poprawcie !!
czyli jeszcze raz na koniec:
Jak mam 4 kanałowy wzmacniacz 160W RMS to mi niepotrzebny po 1 kanale na przednie glosniki i 2 pozostale mostuje na tube.
zastanawiam sie czy kondensator polepszy mi ten bas tzn czy zrobi go bardziej dynamicznym bo przy mocnych "łupnieciach" chyba pobierane jest wiecej pradu no i glupio by bylo jakby mi przygasaly swiatla
hmmm dobre pytanie...
mam kabel jeden ktory jest grubosci okolo 1.5mm
ale mam tez trzy o grubosci sadze ze 1mm ...
z reszta nie wiem nie znam sie na tym poprostu mam jakies kable problem w tym ze na wzmacniaczu mam wejscie takie 3 bolcowe ... a kabli mam 4 ... te 3 ida jakos do radia bez sensu ... i byly wczesniej podlaczone do zmieniarki. a ten grubszy co idzie do akumulatora zasilal zmieniarke...