Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez crx » 2005-09-26, 21:17
przez kamilos » 2005-09-26, 22:07
przez Jigit » 2005-09-27, 04:20
przez crx » 2005-09-27, 07:10
przez sarek » 2005-09-27, 12:54
przez bzyq2001 » 2005-09-28, 16:09
przez Judge_Dread » 2005-09-28, 16:36
przez kamilos » 2005-09-28, 20:00
Judge_Dread napisał(a):tez mam seryjne 507 021 880...
przez crx » 2005-09-28, 20:31
przez BiG BoSs » 2005-09-28, 21:52
przez AdiTasiek » 2005-09-28, 23:14
przez Judge_Dread » 2005-09-28, 23:35
przez kamilos » 2005-09-29, 10:13
50.00 zl za komplet jestem z Warszawy...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 105 gości