Reperaturki del sol
Tutaj zamieszczajcie linki do ogłoszeń z internetu - może ktoś coś wie na temat danego samochodu...

Posty: 100   •   Strona 2 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 7
kiczis
Forumowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2014-01-23, 13:53

przez kiczis » 2014-03-25, 22:03

Panowie !

Paweł1991- mam jedną słabą fotkę, jak będzie komplet wrzucę fotki

JOKER- uwierz, odbijane z oryginału, identyczne, zapytaj kogokolwiek z forum preludy jakiej są jakości... to nie chiński szajs za 89 zł (z marżą producenta i hurtowni) ze słabej cienkiej blachy z masą węgla który po roku powoduje korozję czy tego chcesz czy nie tylko blacha karoseryjna low coal (z małą zawartością węgla) specjalnie do tego stworzona.

sebas - to miło mi słyszeć że już o mnie słuchy chodzą, ja tam zwykły robol jestem tylko mam problem - problem ten to honda :D jestem w hondzie zakochany i dlatego to robię.

Trzeba sobie zdać sprawę że produkcja takich elementów jest bardzo droga a matryca + stempel to koszt kilkunastu tyś zł, de facto to się nie opłaca ale w wolnej chwili można sobie pozwolić na pasję...

Próbuję to wyważyć na tyle żeby Wam się opłacało a mi żeby się zwróciło (znalezienie nieskazitelnego dawcy, transport, materiały, 4 miesiące roboty-sami sobie odpowiedzcie ile to kasy...)

A z crx-ami jest jak z preludą, gnije nie dlatego że blacha zła, tylko dlatego że źle wyprofilowana i woda stoi na łączeniu poszycia zewnętrznego z nadkolem... bo pokażcie mi accorda coupe 1998-2002 ze zgnitymi na wylot błotnikami tak jak bywa w crx lub preludzie - odpowiedź brzmi - NIE MA a przecież blacha ta sama...

Za około tydzień będzie można robić listę zamawiających, wszelkie pytania proszę w temat bo dzięki temu następni nie będą musieli pytać o to samo :)

Uprzedzając standardowe pytania:

Tak odbite z oryginalnej budy crx,

Tak mają na dole to przetłoczenie gotowe więc nie trzeba męczyć nastoletniej blachy palnikiem lub szlifierką lub młotkiem, wycinamy i wstawiamy nie gniotąc przy tym blachy (która stałaby się w tym miejscu bardzo podatna na korozję),

Tak mam w planie zrobienie progów - w zależności od zainteresowania reperaturkami.

Tak mogę podjąć temat ed9 - w zależności od zainteresowania reperaturkami do del sola.

Pozdrawiam :)
Nowe reperaturki błotników Prelude Vgen
Nowe nadkola wewnętrzne Prelude Vgen
Nowe reperaturki błotników CRX DelSol
Nowe progi CRX DelSol

Avatar użytkownika
JOKER
Forumowicz
 
Posty: 337
Dołączył(a): 2011-07-20, 17:15
Lokalizacja: Biała Podlaska

przez JOKER » 2014-03-25, 22:32

Jaka orientacyjna cena?

Avatar użytkownika
oskarr17
Forumowicz
 
Posty: 746
Dołączył(a): 2010-06-22, 10:59
Lokalizacja: Radomsko/Kielce

przez oskarr17 » 2014-03-25, 22:37

a było wcześniej się ogłosić :razz:

kiczis
Forumowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2014-01-23, 13:53

przez kiczis » 2014-03-25, 22:48

niby mogłem wcześniej ale nie miałem pewności jak to wszystko pójdzie, i czy w ogóle więc nie chciałem komuś obiecać a po 2 miesiącach napisać że nic z tego (mogłaby mu w tym czasie przelecieć koło nosa szansa kupna w miarę zdrowej budy)

Niestety bez reperaturek naprawa błotników ma mały sens, widziałem już dziesiątki przykładów... ludzie biorą z anglików które i tak mają purchle,tylko mniejsze i szlifują " bo jeszcze nie ma dziur" i prawda że anglik wytrzyma dłużej - bo nie sypią solą ale za to tam jest jeszcze wilgotniej niż w PL więc cudów nie ma...)

A wybrałem po preludzie del sola bo to w świecie hondziarzy w miarę tuningowana zabawka gdzie tak jak w przypadku preludy ludzie są w stanie wrzucić w auto jego 3-krotną wartość tylko i wyłącznie dla własnej satysfakcji...

Cenę dokładną podam w przyszłym tygodniu, trzeba siąść i to policzyć

Pzdr
Nowe reperaturki błotników Prelude Vgen
Nowe nadkola wewnętrzne Prelude Vgen
Nowe reperaturki błotników CRX DelSol
Nowe progi CRX DelSol

Avatar użytkownika
oskarr17
Forumowicz
 
Posty: 746
Dołączył(a): 2010-06-22, 10:59
Lokalizacja: Radomsko/Kielce

przez oskarr17 » 2014-03-25, 23:07

Piszę dlatego, że kiedy miałem del sola w sumie co roku poprawiałem nadkola. Były wstawione od podstaw, a i tak wychodziła rdza i nie było zmiłuj. Ciekawi mnie temat Twój, bo już teraz wiem, że wrócę do del sola i na pewno byłoby wielkie ułatwienie dostać od Ciebie takie gotowe reperaturki,

LAWWILL
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2013-12-08, 20:26

przez LAWWILL » 2014-03-25, 23:27

" Były wstawione od podstaw, a i tak wychodziła rdza" -bardzo ciekawi mnie "proces" wstawiania tych "nadkoli"

Avatar użytkownika
oskarr17
Forumowicz
 
Posty: 746
Dołączył(a): 2010-06-22, 10:59
Lokalizacja: Radomsko/Kielce

przez oskarr17 » 2014-03-25, 23:42

Proces był prosty, oddałem auto do blacharza/lakiernika i zrobił swoje tyle, że jak właśnie użytkownik napisał, stare Hondy mają problem z odprowadzaniem wody i gnije na potęgę. U mnie nigdy od wstawienia reperaturek nie spuchła blacha, lecz pojawiały się ogniska/zabarwienia na zabezpieczeniu i w progu w środku. Może ja podchodziłem do tego źle, bo każdy się dziwił, że jadę z byle czym do lakiernika, ale rdza na takim aucie to najgorsza rzecz jaka może być ;)

Więc chyba blacha ocynkowana pomoże mi w przyszłej odbudowie del sola,

kiczis
Forumowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2014-01-23, 13:53

przez kiczis » 2014-03-26, 00:10

co ja się naoglądałem prac blacharskich... oni nie rozumieją tego co robią a jak są tacy co rozumieją to wiedzą że muszą to zrobić tak sobie żeby klient wrócił (już nie do niego ale np. do kolegi 2 ulice dalej, a znów klient kolegi do niego, krzyżowo-bo muszą zarobić na chleb)

dzielimy ich na 2 rodzaje:
1 rodzaj blacharzy wie jak zrobić dobrze i robi tanio = mizernie (muszą dostosować się do rynku gdzie kupienie dobrej szpachli czy podkładu deklasuje go cenowo na tle konkurencji która nawali szpachli i na pierwszy rzut oka jest to samo)

2 rodzaj to tacy co walą szpachle i wiedzą że wyjdzie ale ich to wali... bo jutro przyjedzie ktoś inny a ty już nie wrócisz...


Taki dobry blacharz wiedząc że nikt go nie doceni na tle partaczy (bo na pierwszy rzut oka efekt jest identyczny) po prostu zaczyna olewać i potem już standardowo...

Winni są użytkownicy aut ponieważ wykazują się turbo głupotą wierząc że tanio może być dobrze... "bo auto jest potrzebne na co dzień" więc ma być szybko i tanio i jeszcze najlepiej dobrze ta robota wymaga nakładu na środki potrzebne do zlikwidowania korozji,zapodkładowania, równania i lakierowania i nie da się tanio- tani to może być obraz bo jak ja go namaluje to mój koszt to plakatówki...

Często puchnie też na spawach bo pryskają migiem-najtańszym drutem z masą węgla w sobie który tworzy zaporowania pełne powietrza i węgla=korozja...

Przerabiałem temat 1000 razy i z mojego punktu widzenia najlepiej sprawdzają się metody nie powodujące rozgrzewania stali do wysokich temperatur (bo nie zapominajmy że nowe reperaturki spawamy do 15 letniej blachy) takie jak np. lutospawanie, a najlepiej to już w ogóle reperaturki przykleić - wiem nieprawdopodobne, pewnie będziecie się śmiać ale na zachodzie technika ta używana jest od parunastu lat przy restaurowaniu klasyków.... nic nie nagrzewamy itp. robi się tylko felc na błotniku nad reperaturką i klei ją poniżej... potem wypełnienie i gotowe...

to tyle z moich wywodów... jak ktoś coś chce wiedzieć jeszcze odnośnie metod to śmiało, mam temat dobrze przestudiowany, a przynajmniej tak mi się wydaję :)

pzdr
Nowe reperaturki błotników Prelude Vgen
Nowe nadkola wewnętrzne Prelude Vgen
Nowe reperaturki błotników CRX DelSol
Nowe progi CRX DelSol

Avatar użytkownika
bether
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2013-07-23, 11:24
Lokalizacja: Brzeg Odry

przez bether » 2014-03-27, 13:20

Jeżeli klejenie jest takie popularne na zachodzie to idźmy dalej i przyklejajmy reperaturki z laminatu.
Wystarczy zrobić formę z oryginału, produkować laminatowe reperaturki i sprzedawać za 4 dychy :-)
[you] musisz nosić wabaki!

kiczis
Forumowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2014-01-23, 13:53

przez kiczis » 2014-03-27, 13:39

no też nie do końca bo oparcie ręki o taki giętki laminacik to dramat... kolega ma 200sx-a, oparł się zmieniając koło, lakier popękał :) tego raczej by nikt nie chciał w normalnym aucie, bo tacy co w drifcie jadą i mają wiecznie coś pourywane to na nich o wrażenia nie robi :)
Napisałem tylko że jest popularne tam bo technika amerykańska - jak czegoś nie potrafisz to uprość :P
Mało jest zakładów na zachodzi które w normalnych pieniądzach robią takie rzeczy jak wstawienie reperaturek, najlepszy przykład że 3 Niemcom którym sprzedałem reperaturki załatwiałem blacharzy/lakierników w okolicach Poznania/Wrocławia...
Nowe reperaturki błotników Prelude Vgen
Nowe nadkola wewnętrzne Prelude Vgen
Nowe reperaturki błotników CRX DelSol
Nowe progi CRX DelSol

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-03-27, 13:42

Reperaturki z laminatu dajcie spokój... równie dobrze można połatać żywicą i szpachlą ;)

kiczis
Forumowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2014-01-23, 13:53

przez kiczis » 2014-03-27, 13:50

panowie każdy robi jak woli :)
mi też sie klejenie wydawało dziwne... myślałem sobie-no tak nieźle to musi wyglądać, pewnie jakiś dramat, poem kolega podjechał, nigdy bym nie pomyślał że to może tak wyglądać ... nie ma żadnej różnicy, jest tylko jedna, nic nie koroduje na spawie bo go nie ma...

a klej jest tak mocny że mając 2 blaszki dla testu sklejone nie mogliśmy ich młotkiem nawet rozdzielić... w końcu puściły ale po grubych zmaganiach :)

[ Dodano: 2014-03-27, 13:09 ]
Witam !

Po długich miesiącach szukania ultra zdrowego dawcy który nie byłby nawet w delikatnym stopniu podjedzony tak aby uniknąć zniekształceń na formie są już nowe reperaturki tylnych błotników do waszych Crx DelSol.
Wykonane są z najwyższej jakości blachy karoseryjnej oraz ocynkowane elektrolitycznie.
Błotniki są tańsze od tych z Preludy z racji zużycia mniejszej ilości materiału.
Myślę że jak ktoś chce porządnie naprawić swoją Hondę to warto.

Poszycie błotnika (zewnętrzne)

Cena jednej sztuki ( lewa lub prawa ) - 210 zł
Cena dwóch sztuk ( komplet ) - 420 zł
Wysyłka ( kurier + pakowanie ) - 30 zł

Zamawiając jedną stronę płacimy 210 zł + 30 zł = 240 zł
Zamawiając komplet płacimy 420 zł + 30 zł = 450 zł
Odbierając osobiście w KRAKOWIE nie płacimy za wysyłkę.


PRZESYŁKA UBEZPIECZONA na pełną kwotę - proszę sprawdzać stan przesyłki w obecności kuriera, w przypadku uszkodzeń spisujemy protokół szkód.

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę pisać w temacie tak aby tutaj powstała skarbnica wiedzy :)
Zamówienia proszę kierować na PW

Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-03-27, 13:10 ]
ps. jeżeli admini chcą można dla porządku podczepić temat w dział sprzedam bądź dać go tutaj w osobny temat, ja tego nie robię bo nie chce się rządzić, jestem na forum nowy i pewnie nigdy też nie osiągne 40 postów wymaganych do pisania ogłoszeń ponieważ nie mam o czym pisać, nie posiadam crx a na siłę też nie ma co wymyślać bo to bez sensu, Dziękuję
Ostatnio edytowano 2014-04-25, 13:33 przez kiczis, łącznie edytowano 1 raz
Nowe reperaturki błotników Prelude Vgen
Nowe nadkola wewnętrzne Prelude Vgen
Nowe reperaturki błotników CRX DelSol
Nowe progi CRX DelSol

Avatar użytkownika
bether
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2013-07-23, 11:24
Lokalizacja: Brzeg Odry

przez bether » 2014-03-28, 11:20

Tak więc za 800 PLN (400 -materiał + 200*2 -wstawienie i malowanie) mamy zrobione błotniki dożywotnio, wygląda obiecująco :-)

Powiem szczerze, że wspomniane klejenie mnie bardzo frapuje, bo samemu można by porzeźbić przed malowaniem B-)

edit:
Za połowę więcej materiału możesz wykonać całe boki gotowe do zamontowania.
No chyba, że boki są nierozbieralne to wtedy LIPA :-(
[you] musisz nosić wabaki!

chudzina
Forumowicz
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2012-11-07, 18:25
Lokalizacja: Tarnów / małopolska

przez chudzina » 2014-03-28, 13:58

są rozbieralne, ale trzeba rozbrajać spawy. widziałem na forum teamsolcal relację, jak koleś ze słowenii zrobił wymianę całych ćwiartek na nóweczki.

Avatar użytkownika
oskarr17
Forumowicz
 
Posty: 746
Dołączył(a): 2010-06-22, 10:59
Lokalizacja: Radomsko/Kielce

przez oskarr17 » 2014-03-28, 14:19

ale po co pytam się??? Nic się nie dzieje ze spawami, jedynie woda się zbiera na dole w progu i tam może zgnić po roku,

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 100   •   Strona 2 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości