Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez atom1 » 2014-04-16, 21:27
przez sebas » 2014-04-16, 23:09
KaSIaAa189 napisał(a):4 godz jazdy w jedna strone srednio mi sie widzi
przez KaSIaAa189 » 2014-04-17, 15:49
przez ww.wojtas » 2014-04-17, 22:08
przez wrobel_junior » 2014-04-17, 22:14
przez Swistak » 2014-04-17, 22:32
przez wrobellos » 2014-04-18, 10:09
przez polkar » 2014-04-18, 10:49
przez -venom- » 2014-04-19, 14:17
przez Bonczek » 2014-04-19, 16:10
przez Ryba88 » 2014-04-19, 18:06
przez ww.wojtas » 2014-04-19, 22:40
przez Grzesław » 2014-04-25, 23:32
przez Madcat » 2014-05-14, 12:51
przez polkar » 2014-05-14, 23:37
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości