Ja tak patrzę na te wyniki EURO NCAP i widzę ciekawą prawidłowość - Auta niegdyś o jednych z najgorszych wynikach w testach zderzeniowych (Sportage, CRX) mają następców wygrywających te testy
heh powiem tak na zdjęciach tak średnio mi sie prezentowała ale na żywo mm super:) nic ino trza kiedyś podjechać do bielska bo tam stoi czarna na mała sesje
Swoją drogą w tym tygodniu na TVN Turbo pokazują test CR-Ztki, kręcony latem, wiec nie wiem, czy aby nie stary odcinek, który przegapiłęm, w każdym razie wnioski wyciagają zbliżone do nas wszystkich
Widze że mój temat nieźle się rozwinął.
A tak w ogóle... miałem okazje przejechać się CR-Z z Autokopex w K-ce i moja opinia jest taka że te autko naprawdę mi się podoba, to co że słaby silnik i hybryda. Del Sol ma 125 KM i jakoś niektórym to starcza. Ja tam wybredny nie jestem. Fakt to jednak nie następca CRX II gen. [może po za budą], ale jednak ma swój styl.
Zrobić bazowe, benzynowe 200 koni i dopiero zaczynać myśleć o "KERSie", a nie dokładać mocniejszego elektryka do tego biednego 1.5! Przecież moc się z nikąd nie bierze, zeby elektryk mógł ciągnąć, najpierw trzeba baterie naładować, a jak inaczej to zrobić, jak silnikiem?
ja nie wiem to sa jakies zarty chyba.. niech chociaz nie nazywaja tego type R, z wygladu ladne ale 160 kucy to my mielismy juz 10 lat temu przy sporo mniejszej masie
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
synek napisał(a):ja nie wiem to sa jakies zarty chyba.. niech chociaz nie nazywaja tego type R, z wygladu ladne ale 160 kucy to my mielismy juz 10 lat temu przy sporo mniejszej masie
A nawet ok. 20 lat i nazywać się powinien Type H albo Type ECO
Jak można zmarnować taki potencjał? auto naprawdę wygląda fajnie i zadziornie na tle klasowych rywali... a tu jak się rozładuje aku to będzie ktoś śmigał nieco ponad 100 konnym Type R'em
Żal marki która taki takimi rewelacyjnymi autami wdarła się na światowe rynki, a teraz wszystko marnuje.
Żeby K było w opcji fabrycznie to nie byłoby widać końca kolejki po ten samochód. A tak swap fajny, ale błędu IMA i wielu innych się nie pozbędziesz, za dużo powiązanej elektroniki.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project