marekcrx, akurat na początku i końcu owiewki to ona ma duży wypust i trzyma się mocno. Problem jest w środkowej sekcji i po to właśnie są te blaszki.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
w środkowej sekcji te blaszki guzik dają, poza tym szyba do nich dobija i wtedy cała szyba nie dochodzi do końca i są przedmuchy powietrza. Ja mam tak jak narysowałem i w środkowej sekcji trzyma się jak głupie, lepiej 10 razy niż z blaszkami w środkowej sekcji, ale ok niech se każdy robi jak tam chce, wiem jak mam i wiem jak mi trzyma vrus to spróbuj jechać 160 z uchylonym oknem ciekawe czy nie odlecą bo jak masz zamknięte to szyba dociska owiewkę
hehe, no spoko... tak mi w Heko mówili żeby założyć ale być może Twój pomysł jest lepszy
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
To albo ja ich nie dostałem albo poszły do śmieci razem z kartonami A bez tych blaszek męczę się już od wakacji . Trzeba będzie coś swojego namodzić zamiast nich.