tommywie, wywialo mnie do sosnowca na studia wiec juz w katowicach bywam sporadycznie. jutro albo w czwartek bede w katowicach miedzy 17:00 a 20:00. ale konkretniej nie jestem w stanie nic napisac bo sama jeszcze nie wiem.
mozesz mi na pw napisac swoj nr. tel? bo wtedy szybciej Cie powiadomie o tym kiedy bede w katowicach.
mi tez się podobają , ale są też minusy: trochę zasłaniają lusterka, powyżej 150 zaczynają być gwizdy i szmery gdyby nie te blaszki, to byłaby masakra, bo po trzaśnięciu drzwiami prawie wypadały ale co do wyglądu to jest elegancko
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
mi się wydaje że w przypadku tych owiewek to jednak jest więcej fashion niż function
to w jakiej kolejnosci to trzeba zrobic?
Panie, jak weźmiesz to w ręce to sam będziesz już wszystko wiedział
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
no i do tej pory nie mam ich zamontowanych - jak je wkladam tak jak na tym obrazku z painta to te blaszki sie nie blokuja i w sumie je moge wyjac spod wlozonych owiewek...
moze ktos to lepiej narysowac albo wytlumaczyc? bardzo bym byl wdzieczny
Wszystkim mozna przedstawic swoja milosc do CRX'a - napis w avatarze zrobiony jest ze zuzytych wykalaczek
blaszki wkładamy tam gdzie są czerwone kwadraciki a nie tam gdzie są białe X, bo jak się da tam gdzie są X to owiewki wypadają przy otwartej szybie doszedłem do tego metodą prób i błędów i tylko w tych miejscach owiewka trzyma się jak dzika i praktycznie szyba nie ma kontaktu z blaszką chyba na rysunku wszystko widać i nikt już nie będzie mieć z tym problemu