Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez LuckyLuke » 2012-04-11, 21:03
przez Ecik » 2012-04-11, 21:22
przez Kyjo » 2012-04-12, 08:01
przez kawalerro » 2012-04-12, 09:23
przez Kaspol » 2012-04-12, 11:08
Kyjo napisał(a):akurat 29.04 są zawody 1/4 mili w kamieniu śląskim to mnie zabraknie
przez EtnieSovskY » 2012-04-12, 17:55
przez Damian crx » 2012-04-12, 18:13
przez Ecik » 2012-04-12, 18:26
przez mrenias » 2012-04-12, 21:00
przez Damian crx » 2012-04-12, 21:19
przez Kaspol » 2012-04-12, 21:39
przez Ecik » 2012-04-12, 21:40
przez Kaspol » 2012-04-12, 22:06
Ecik napisał(a):Kaspol, czyli:P? heh pucharem;D
przez shark84 » 2012-04-12, 22:58
przez DUDI1111 » 2012-04-13, 03:04
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości