Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sebastian1984men » 2012-08-22, 10:42
przez vrus » 2012-08-22, 18:01
przez sebastian1984men » 2012-08-24, 10:17
Razzly napisał(a):Nie umiesz go dorwać gdzieś w ciemnym kącie i mu wytłumaczyć?:D//wygaśnie za 2dni
przez sebas » 2012-08-24, 11:06
przez sebastian1984men » 2012-09-01, 13:41
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości