Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Pinio » 2012-11-12, 13:08
przez wrobel_junior » 2012-11-12, 14:09
przez Karol Trelka » 2012-11-12, 14:19
przez Dymek » 2012-11-12, 14:46
przez grzesiek84 » 2012-11-12, 14:51
przez wrobellos » 2012-11-12, 16:08
przez orowiok » 2012-11-12, 16:29
przez ADIOS » 2012-11-12, 17:09
przez Dratinni » 2012-11-12, 18:31
przez M!R@S » 2012-11-12, 18:50
przez crxJLC » 2012-11-12, 18:54
przez Damian crx » 2012-11-12, 19:01
przez DamianEvo » 2012-11-12, 19:05
przez lenio1119 » 2012-11-12, 19:10
przez matek1617 » 2012-11-12, 19:24
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości