Diagnostyka
Grupa Krakowskich CRX-maniaków

Posty: 3   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
piechu
Forumowicz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 2006-10-07, 21:44
Lokalizacja: Kraków

przez piechu » 2008-05-18, 13:25

Na drugim tłoku ciśnienie masz słabe, pozostałe może być, chociaż u mnie jest po około 13 na wszystkich. Jak znika płyn to prawdopodobnie coś z głowicą. Jak chcesz to mam dobrego mechanika który może popatrzyć co i jak w okolicach wieliczki. Jak by co to napisz na priv

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2008-05-18, 15:01

można powiedzieć, że drugi cylinder już wykitował, reszta jeszcze ma jakieś życie, ale super specjalnie nie jest, najprawdopodobniej czeka Cię remont lub przekładka, moim zdaniem lepiej remont, bo jak dobrze zrobisz to jeszcze się pojeździ, a kupić możesz niby dobry silnik ale jak długo wytrzyma to już nie wiadomo
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2008-05-19, 13:16

ja mam u siebie cisnienie po 14 na kazdym po remoncie. Kompresja ci spadła, oraz je olej, wymień uszczelki itd, ale to raczej pierścienie będą skoro tak traci moc.
Obrazek

Posty: 3   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-27, 12:17