mam pytanie następujące, jak zrobić żeby kierunki w Hondzie Del Sol świeciły się razem z normalnymi światłami, tylko tak trochę słabiej że np jak wrzucę kierunek to żeby było widać że skręcam jakby ktoś mógł to prosiłbym żeby opisał krok po kroku
Najprościej to ładujesz oprawki 2 włóknowe takie jak są w tylnych lampach do stopu i pozycyjnych (kupujesz na szrocie z jakiejś hondy za max 20zł). Wstawiasz żarówkę dwuwłóknową 5+21 W. 5W podłączasz do kabelka od postojówek lub mijania (zależy czy chcesz żeby świeciły od razu z pozycjami czy po włączeniu świateł do jazdy) a 21W pod kierunkowskaz. Masa wystarczy jedna wspólna ta co była od kierunkowskazu.
Można też zastosować przekaźnik z kondensatorem (ja tak zrobiłem) i jak włączam kierunkowskaz to mi w tej lampie wyłącza się ten świecący cały czas 'amber' i zapala 3s po skończeniu migania kierunkiem.
jakaś kostka mi dodatkowa to tych połączeń będzie potrzebna? mam na myśli jeśli chodzi o 5W do postojówek bo 21 do podłączę bezpośrednio pod kabelek od kierunku
jeszcze raz wielkie dzięki będę miał chwilę czasu to się tym zajmę
P.S i jeszcze nasunęło mi się takie pytanie, czy tą owiewkę dwu-włóknową dostanę w jakimś sklepie z elektroniką czy to musi być od jakiejś Hondy?
pozdrawiam Sebas
GOŁĄB napisał(a):P.S i jeszcze nasunęło mi się takie pytanie, czy tą owiewkę dwu-włóknową dostanę w jakimś sklepie z elektroniką czy to musi być od jakiejś Hondy?
jak byś potrzebowal oprawke dwuwłóknową to sie zgłoś do mnie
Z ciekawości zapytam czy ktoś mial jakieś kłopoty przez te ambery z policją? Bo ja jezdże juz z pół roku i na razie spokój