Te osłonki z tyłu są z dupy więc idą do wyebania raczej.
Myślałem aby dać po 2 wkręty od góry i od dołu i po jednym po bokach, tak aby przejść przez zderzak i wkręcić się w halogen z tyłu, ale to taka prowizorka, wolę coś bardziej "przy ziemnego"
moje hella mialy niemalze identyczny ksztalt i tez nie mialy zadnych mocowan, rozwiazalem to tak:
od gory i dolu tej szarej koncowki gdzie zarowka, nawiercilem mle otworki na koncu halogenow,
w zderzaku wycialem otwor tak zeby sama ta oprawka szara wchodzila ciasno na styk, juz po tym zabiegu siedzialy ciasno, ale zrobilem jeszcze dziurki w zderzaku i przykrecilem srubkami na przelot we wczesniej przygotowanych otworach moga byc wkrety ale mala srubka z nakretka jest pewniejsza
jeśli się zmieszcą nie powinno wygladac źle bo kształt fajny
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE