Neony podwozia.
Troche o modyfikacjach wnętrz i karoserii.

Posty: 98   •   Strona 5 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
pangałuszka
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2012-04-18, 21:16
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez pangałuszka » 2013-02-18, 19:20

pirul, bo w sumie tuning wizualny to ciężka sztuka, żeby się każdemu podobało, może też niekoniecznie każdemu, bo są zwolennicy różnego rodzaju designu. Ale ciężką sztuką jest zrobić coś "ze smakiem", bo wydaje mi się, że ten tragiczny i dobry tuning dzieli baaaaardzo cienka linia. I rzeczywiście, kto by pomyślał, że taka dyskusja się rozwinie :rotfl:

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2013-02-18, 19:28

pusty24 napisał(a):nie wazne w jakim stylu robisz projekt,byle byl dopracowany a nie pólsrodki


Masz b,duże pole do popisu,Twoje autko i Ty decydujesz .To jest projekt ,który sam realizujesz .Styl wybierasz sam:

German Style jest to jeden z najprostszych styli tuningowych. Jego charakterystycznymi cechami są:
- tzw. clean look (usunięcie wszystkich emblematów, listw, bocznych kierunkowskazów, wygładzenie zderzaków itp.)
- felgi Deep Dish (z szerokim rantem) oraz opony "naciągnięte" na felgę
- wypolerowane wszystkie części silnika oraz detale
- przemyślane modyfikacje
- bardzo niskie zawieszenia
- kolory raczej stonowane, lecz niekoniecznie

Cult Style jest to styl tuningowy, który oddaje hołd klasykom motoryzacji, w wyglądzie aut z tego stylu są odniesienia do lat '60 i '70, często Culty (jak nazywane są auta z tego stylu) są stuningowane akcesoriami z epoki.
Charakterystycznymi cechami Cult Style'u są:
- nawiązania do starych samochodów (felgi od Garbusa, migacze w stylu Golfa I) bądź tuningu lat '70 i '80 (klasyczne felgi BBS, długa "brew" nad światłami)
- stylowe akcesoria (bagażnik z walizkami w kratę, naklejki "76" itp.)
- obowiązkowe obniżenie nadwozia

Rost czyli jednym słowem kontrolowana dewastacja auta.
Przez wielu jak narazie nie zrozumiany styl w tuningu.
Charakteryzuje się:
- duża ilością dodatków z epoki
- licznymi (umyślnymi) uszkodzeniami, zadrapaniami
- nieodłączna jest rdza

Rat
- malowane podkładem, czarny lub szary mat.
- gleba,
- szerokie fele i "laczki",
- ciekawe dodatki, jak np snopek siana na Caddy'lacku z Hiszpanii (opisany kiedyś w Maxi Tuningu)
- wyszukane i mało spotkane obręcze

Retro, polega na założeniu do samochodu dodatków chromowanych, najlepiej pochodzących z jak najstarszej wersji auta, każdy wypaśny dodatek mile widziany, najlepiej jak najrzadziej spotykany,

Resto – skrót od „restoration”, odrestaurowanie. Jest to odnawianie starych samochodów na takie prosto z fabryki. Zalicza się tu właśnie styl Musle.

California, pastelowe barwy, ciemne, często stalowe felgi, możliwe w niektórych autach

Styl "cichociemny" czyli taki w którym zmiany mają być delikatne i jednie podkreślać subtelni linię auta. Nie ma mowy o spoilerach i wielkich chromowanych felgach, zmiany są na ogół wyważone i przemyślane, liczą sie nowatorskie pomysły. Felgi oczywiście mają racje bytu lecz nie mogą być zbyt krzykliwe i za duże. kolory raczej stonowane, ciemne nie rzucające się w oczy. Auta cichociemne szokują często bardzo rozbudowana instalacją audi-multimedialna, która też nie jest zbytnio eksponowana. Czeto moc znacznie wykracza poza normę.

Japan Style (Jap-Style) to jeden z najbardziej widowiskowych stylów. Niegdyś kojarzył się z rice'em, dziś jest on używany w większości maszyn dla drifterów.
Charakterystyka Jap-Style'u:
- potężne zderzaki z dużymi wlotami (z przodu zawsze widać IC)
- maska najczęściej z włókna węglowego (carbon)
- duża ilość naklejek z logami firm, których podzespoły wykorzystano w aucie
- najczęściej montowany jest NOS oraz Lambo Doors (drzwi można uchylić na kilka centymetrów na stronę, później 55 stopni w górę) oraz
- ekstremalne modyfikacje nadwozia (transplantacja świateł, obniżanie dachu, otwieranie maski i klapy bagażnika siłownikami - liftami)

JDM – Japan Domestic Market. Delikatny tuning, najczęściej z jednolitym lakierem i chromowanymi felgami w umiarkowanych rozmiarach. Kluczem do stylu są smakowite dodatki kultowych japońskich producentów akcesoriów tuningowych. Siedzenia Bride, body kity Blitz, opony Falken, pasy bezpieczeństwa Takata i osprzęt HKS. W stylu tym nie ważne są osiągi a LOGO.

Drift Machine (D1) – auta z japońskich torów z dużą ilością naklejek oraz felgi lakierowane są na inne kolory na osi przedniej i tylniej. Przydatny jest także konkretny body kit by auto się wyróżniało na torze. Drift-maszyny mają dużą moc, napęd na tylne koła i „wybebeszone” wnętrze. Napisy na naklejkach często umieszczone są w lustrzanym odbiciu. Bazy: Nissan 200SX, Nissan Skyline, Toyota Corolla AE86.

Vintage Tuning (Yankee) jest to najbardziej kuriozalny styl tuningowy. W tym stylu jest możliwe wszystko. Nie ma żadnych charakterystycznych cech. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia, umiejętności i ... dobry smak.

VIP albo Bippu - styl tuningowy, którego bazą są najczęściej najbardziej luksusowe auta różnych marek.
Charakterystyczne elementy VIP-Style'u:
- ciemne kolory
- wnętrze obite skórą
- mocniejszy silnik
- duże koła (Dub, czyli 20" bądź większe) z nisko profilowanymi oponami
- sprzęt audiowizualny oraz
- montowane zawieszenie air-ride

Styl Sródziemnomorski charakteryzuje się przerostem formy, jak cos jest robione to już z pełnym rozmachem i wyobraźnią.
- duże, wręcz przesadzone spoilery
- ogromne koła (możliwie największe)
- duża ilość dodatków niekoniecznie ze sobą współgrajcych
- wielokolorowe malowanie karoserii czesto z motywami naniesionymi aerografem
- często spotykane sa zawieszenia typu air-ride

Styl Angielski – wykorzystywane są małe samochodziki miejskie (Citroen Saxo, Peugeot 106, Renault 5 itp.), ogromne zderzaki i progi, poszerzenia, 20 calowe koła, obok przede wszystkim skąpo odziana dziewczyna.
Pomocne strony: http://www.maxpower.co.uk

Styl Francuski – Ogromne bodykity, zderzaki z gigantycznymi wlotami i radykalne poszerzenia błotników , okulary na reflektorach, siatka we wlotach, jaskrawe kolory, rzadkie są modyfikacje silnika i innych podzespołów. Styl ten króluje na GTI Tuning International. Ulubiona baza Peugeot 206.

Styl Hiszpański – Niezwykłe kolory nadwozia, liczne aerografy i kalkomanie. Nie montuje się fabrycznych body kitów, Hiszpanie robią wszystko od podstaw samemu, liczy się dla nich pierwsze wrażenie, więc auto musi czymś przykuwać uwagę co powoduje, że rzadko można trafić na jednolitą, konsekwentną przeróbkę, a częściej na różne dziwaczne koncepcje. Dominuje teraz chrom i beżowa skóra w środku. Bazami są auta kompaktowe (Seat Leon i Ibiza).

Wieś-style przyczepienie mnóstwa plastiku, siatki (najlepiej ogrodowej) lampek choinkowych, malowanie wałkiem białą olejną, własnoręcznie robione zderzaki ze sklejki, rury PCV na wydechu, przyciemnienie szyb folią, tak aby było widać bąbelki powietrza, nakleić paski a'la Viper i obowiązkowo nakleić nad rurą PCV naklejkę REMUS!! we wnętrzu mnóstwo stylowych dodatków!! jakieś pokrowce z napisami Recaro, malowanie dechy pędzlem i wszędzie kable, bo po co chować...

Rice (ang. ryż) to styl kojarzący się jedynie z brakiem smaku u ludzi, którzy zajmują się przeróbką swego auta, nie mając o tym pojęcia - takie osoby nazywa się riceboyami. Ofiarami tego stylu są małe, japońskie auta, a zwłaszcza Honda CRX.
Najczęstsze krzywdy wyrządzane przez riceboy'ów:
- zderzaki nie są lakierowane bądź są montowane za pomocą różnych metod (gwoździe, smoła, tynk itp.)
- własnoręczne prace przy lakierze bez odpowiednich przygotowań - odtłuszczania powierzchni, usunięcia poprzedniego lakieru, podkładu itp.
- najczęściej zamiast felg są używane kołpaki bądź nie ma ich, odsłaniając rdzę na obręczy
- podczas przyciemniania szyb pod folię wpuszczane są pęcherzyki powietrza oraz
- przesadzenie z ilością tuningu, przez co pojazd wygląda bardzo komicznie

Ukryty smok - styl o charakterze przystosowanym do wyścigów na prostej bądź po prostu na torach. Najczęściej wykonują to osoby (lub fanatycy jakiejś jednej marki lub grupy), które mają nie tylko kasę ale znają się na mechanice niż nie jeden pan Zdzisiu za rogiem, który potrafi tylko założyć i wyregulować nam LPG na słuch. Auta najczęściej używane w tym stylu to auta jednej marki/koncernu (w naszym przypadku jest to VAG). Z zewnątrz to totalna czysta seria lub styl OEM+ lecz nie o wygląd tu chodzi ale o moc. Stosowane silniki to:
Benzynowce: 2.0 16v (ABF, rzadziej 9A), 1.8 G60 (PG), 1.8 T (180 KM AJQ), VR6 (uturbiane sporadycznie, AAA/ABV), 1.8 16v (KR) oraz jednostki z wersji R - moce tych motorów dochodzą nawet do mocy 500 + KM (bez silnika KR)
Diesle: 1.9 TDI (AFN, AHF), 2.0 TDI (bez kodów - nie pamiętam ich) - ich moce dochodzą pow. 400 + KM oraz moment obrotowy, którego liczby dochodzą do kosmicznych wyników.
Najczęściej stosowane VW to: Golfy generacji od 1 do 4, czasem Passaty - tutaj różnie jak kto woli, Corrado, i inne.
Audi: jeśli o to chodzi to zależy od gustów - jedni wolą Coupe Quattro a drudzy np. S8
Oraz: Seat, Skoda
Wygląd: Must Be The Seria
Podsumowując - takie autko nie raz nie dwa potrafi zaskoczyć właściciela jakiejś grubej z cellulitem limuzyny mającą V12 lub nas startujących z pod świateł. Lekkość + moc = katapulta .

buchi86 napisał(a): Parę sytuacji już było ale na szczęście bez kolizyjnych ostatecznie.


Dwa lata temu nie uniknełem szlifa na Passacie ,stanął w poprzeg ,bo zodaczył parking po lewej stronie :poklony:
Ale dzięki niemu wpadła następna kawa :ok:
Ostatnio edytowano 2013-02-18, 19:54 przez Vincent, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2013-02-18, 19:50

buchi86 napisał(a):CBR 600 F2 ale 100 kucy daje rade :D . Rozumie, że też masz jakiegoś śmigacza ;) ??


Już się bałem, że nie honda :D ja obecnie nie mam moto, w zeszłym sezonie sprzedałem horneta pc40 :( żonka ma xj6n, którą od nowości przez trzy sezony zrobiła 1800km :P może w ramach treningu żeby nie wypaść z siodła coś tym pojeżdżę na wiosnę, moglibyśmy się umówić i gdzieś sobie polatać, nie wiem czy pusty ma jeszcze jakąś maszynkę czy już sprzedał, ale jeśli nie to już byłaby mała ekipa na jakiś wypad całodzienny :ok:
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2013-02-18, 19:59

si senior pirul ,929 czeka na zcieplenie klimantu :ok:
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2013-02-18, 19:59

No to polatamy :ok:

Vincent napisał(a):Dwa lata temu nie uniknełem szlifa na Passacie ,stanął w poprzeg ,bo zodaczył parking po lewej stronie :poklony:
Ale dzięki niemu wpadła następna kawa :ok:


Byle zdrowie nie ucierpiało, a jeśli udało się jeszcze coś zyskać to tym lepiej, niech się bałwany uczą jeździć. Generalnie na drogach panuje samowolka, wczoraj jadę do Krakowa prawym pasem, a na lewym dwa metry za mną ciągle w tej samej pozycji jakiś przygłup w civicu, trwało to z dwa kilometry, dojechałem w końcu do czegoś wolniejszego więc zmieniam na lewy, a ten baran mi długimi po lusterkach, no kurwica mnie bierze jak widzę takich idiotów, jeszcze się bulwersuje bo pewnie doszedł do wniosku, że mu drogę zajechałem, bo on jest najważniejszy i będzie sobie jechał na spacer lewym pasem, paranoja. Później jedzie sznurek, dwa samochody na prawym pasie tak jak się powinno jechać, a 20 na lewym i jadą tym samym tempem, ja się pytam gdzie jest policja i ITD dbające tak o nasze bezpieczeństwo? Na zachodzie za takie manewry są większe mandaty niż za nadmierną prędkość... Później jedziesz na moto i Ci się wpierdzieli na lewy bo mu się tak podoba i on jest kozak.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
orowiok
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2009-06-13, 21:36
Lokalizacja: z gór
Samochód: ed9

przez orowiok » 2013-02-18, 20:20

pirul, to jest standard na zakopiance a jak dojdą ferie i wakacje to już sajgon :nieok:


a wracając do tematu to kolega buchi86 znalazł już odpowiedź na swoje pytanie :)
a my czekamy z niecierpliwością na efekt prac z neonami - jaki by nie był :)
powodzenia :)

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-02-19, 00:58

Vincent napisał(a):JDM – Japan Domestic Market. Delikatny tuning, najczęściej z jednolitym lakierem i chromowanymi felgami w umiarkowanych rozmiarach. Kluczem do stylu są smakowite dodatki kultowych japońskich producentów akcesoriów tuningowych. Siedzenia Bride, body kity Blitz, opony Falken, pasy bezpieczeństwa Takata i osprzęt HKS. W stylu tym nie ważne są osiągi a LOGO.


:rotfl:

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-02-19, 01:15

buchi86 napisał(a):Swoją drogą to jak to w końcu jest z tym twoim wiekiem ;) .
tak jak w profilu ;) Stary na papierze, a młody duchem :)
Obrazek

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2013-02-19, 01:42

pirul napisał(a):Byle zdrowie nie ucierpiało, a jeśli udało się jeszcze coś zyskać to tym lepiej

Jest spoko ,kraksy w peletonie kolarskim czegoś mnie nauczyły.A dali tyle, że jest kawa.
M!R@S napisał(a):tak jak w profilu

Nie ma ściemy;)

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3938
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2013-02-26, 18:23

chyba jednak nie są Ci pisane ;)
HOTMOT.pl

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-02-27, 11:55

mowilem odrazu;) ledy

Avatar użytkownika
Coligen
Forumowicz
 
Posty: 519
Dołączył(a): 2008-12-01, 00:16
Lokalizacja: ok.Zielonej góry

przez Coligen » 2013-02-27, 14:32

a nie myslałes o stroboskopie po autem??
Było ED9 D16Z5> Bedzie B18C4

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-02-27, 23:12

po co stroboskop skoro te neony można podpiąć pod czujnik drgań (dzwięku) w aucie i wtedy jest 100x lepszy efekt niż stroboskopik... ja tak miałem i to była moja najlepsza modyfikacja ze światełkami pod spodem heheheh
Obrazek

Avatar użytkownika
TomekCRX
Forumowicz
 
Posty: 658
Dołączył(a): 2004-06-27, 21:51

przez TomekCRX » 2013-02-28, 21:11

kurde ludzie sprzedajcie rexy i nie róbcie wiochy... nie lepsza jest zdrowa, zadbana seria? Już tak mało jest rexów w dobrym stanie. Poza tym jedzie potem takie ufo z podświetlonym podwoziem ale żeby sobie lampy dobrze ustawił to nie... :dupa:

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-02-28, 21:19

toki, mysle ze .... nie... seria jest nudna dla nas lubimy sie gapic na fajnie zrobione chioinki ;)

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 98   •   Strona 5 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 07:44