ja miałem et30 i 9" wlazło na styk, ale mogłem dystansować jeszcze, ale wiadomo... naciąg obowiązkowy. Na tym setupie co podałeś to nie będzie problemu na 100%. Opony 195/40 na przód, a na tyle 195/45 i jest ok
jeździłeś ?? ja ostatnio miałem założone seryjne felgi + opony 185/60/14 i jak założyłem moje 8,25" + 195/40/16 z et 15 jedzie się dużo wygodniej, niewiem czym jest to spowodowane, ale jest lepiej, auto nie buja się na balonach jak głupie. Do normalnej jazdy można sobie kupić tico np. Może napisz czym się bedzie różnił szerszy rozstaw kół od serii ?? bo według mnie na prostej hmmm niczym ??, a lepszą reakcją i trzymaniem na zakrętach ?? mimo sprzeciwów nieposłuchałem innych na forum jak mi pisali, że będzie lipa, a jakoś same plusy tego widzę tylko i jeździ się na 100% lepiej... takie są moje odczucia, a na koleinach tak samo jest jak i na seryjnych kołach więc dlaczego nie, przecież porsche czy lambo czy corvetta ma szerszy rozstaw... ahhh źle auta zbudowali
A co, wymyślam? Aż tak to mi się nie nudzi. Oczywiście, że jeździłem. Mam obecnie 195/50/15 et chyba 35 albo 38 nie pamiętam i na koleinach nawet ledwo widocznych muszę z dużo większą siłą trzymać kierownicę bo ściąga. miałem 185/60/14 et 38, 100 razy lepiej niż na tych wyżej, a na zimowych czyli kołach takich jak seria na TEJ SAMEJ DRODZE mogę kierownicę puścić i NIC nie ściąga, więc takie śmieszne argumenty proponuję schować w kieszeń i nie gadać kolegom, że będzie tak samo albo i lepiej . Na nowej prostej i równej drodze można sobie pozwolić a tych raczej za wiele nie ma a tym bardziej w Twoich okolicach
edit: dopiero doczytałem, że jeździ Ci się tak samo jak na serii. nie wiem czy sam siebie oszukujesz czy głupa strugasz a texty z porsze czy lambo zupełnie nie trafione
edit2: zapomniałem jeszcze, że jak kupiłem jakies 7 lat temu pierwszego rexa był na kołach z tyłu 225/40/16 et 15 a przód 215/40/16 et 25 to [latwa kobieta] śmiech na sali był a nie jazda. po zmianie na TYM aucie na 185/60/14 z et 38 to było NIEBO A ZIEMIA na plus dla tych drugich oczywiście, a Ty chcesz mi wmówić, że było tak samo albo lepiej na tych pierwszych?
dlaczego nietrafione ?? przecież to ta sama zasada działania co i np w crx'ie. Rzuca na drodze bo są koleiny po tirach i albo jedno koło wpada albo 2gie. Na zakrętach w 100% jest lepiej niż na wysokim et. Co do dróg u mnie to fakt masz rację bo kleją codziennie prawie i na 2gi dzień to co robili odpada i tak dookoła latają. Serrio, albo już siętak przyzwyczaiłem, że nie potrafię inaczej latać, albo po prostu mam rację ;] Mi osobiście się lepiej lata, a może dlatego, że zawieszenie mam w 100% sprawne ? Ty tak samo porównujesz opony 225 ? Tak czy siak ja mówie, że jest ok i jest całkiem fajnie, Ty mówisz, że jest do dupy więc 1:1 dla tematu i czekamy na innych aż się wypowiedzą, a skoro chce takie felgi pakować to też chodzi o wygląd prawda ? Nie zawsze musi być tak jak seria