B2ur3K napisał(a):no jasne że tam już nie bawią się w zabawę z ET felg i nikt nie robi tego 15mm na stronę
Tylko cała konstrukcja jest zmieniana itd, ale efekty są podobne, czyli oba koła są rozstawione szerzej
Ale spoko, wierze że miałeś takie odczucia, jednakże koleżance radze nie zrażać się żadnym ET tylko wybrać te które po prostu się podobają
Felgi:
Nic ponad 16" się nie mieści (jak się popieści to i 20" się zmieści ale nic na siłę)
ET mniejsze od 40 niszczy geometrię auta, powoduje beznadziejne prowadzenie
Felgi na przedniej i tylnej osi MUSZĄ być takie same.
Sebastian_O napisał(a):Najlepiej będzie jechało na felgach w rozmiarze i z ET fabrycznym... Czyli 14 cali i ET pewnie koło 50...
I dobrze że coraz więcej ludzi ma odwagę przyznać że jednak z 17 calowymi felgami wcale się tak super nie jeździ...
Różne rzeczy robią pseudo tuningowcy i wydaje im się że jest lepiej, ale jeśli są to "półśrodki" typu obcięcie sprężyn, bez zmiany wahaczy - a skutkiem tego będzie koło "stojące na ukos", to lepiej toto jechać nie może, bo opona zamiast przylegać całą powierzchnią - "leży" tylko środkiem, z jednej strony robi się "flak" a z drugiej nie dotyka jezdni... No ale jego "dupo-hamownia" wykaże że lepiej trzyma się w zakrętach, bo jak inaczej przecież zrobił, to musi być lepiej...
Ja zawsze powtarzam - w fabryce nie pracują pseudo tuningowcy tylko wysoko wykształceni inżynierowie, i jak stwierdzili że w takim aucie ma być takie a takie koło - to takie ma być... Koniec i kropka... Żadne zmiany nie dadzą nic dobrego... Bo gdyby mogło być lepiej to by w fabryce zrobili żeby było lepiej
Gdyby moc była wyższa przez założenie stożka to wszystkie auta z fabryki wychodziły by ze stożkowymi filtrami... itd itd itp
Sebastian_O napisał(a):Najlepiej będzie jechało na felgach w rozmiarze i z ET fabrycznym... Czyli 14 cali i ET pewnie koło 50...
I dobrze że coraz więcej ludzi ma odwagę przyznać że jednak z 17 calowymi felgami wcale się tak super nie jeździ...
Różne rzeczy robią pseudo tuningowcy i wydaje im się że jest lepiej, ale jeśli są to "półśrodki" typu obcięcie sprężyn, bez zmiany wahaczy - a skutkiem tego będzie koło "stojące na ukos", to lepiej toto jechać nie może, bo opona zamiast przylegać całą powierzchnią - "leży" tylko środkiem, z jednej strony robi się "flak" a z drugiej nie dotyka jezdni... No ale jego "dupo-hamownia" wykaże że lepiej trzyma się w zakrętach, bo jak inaczej przecież zrobił, to musi być lepiej...
Ja zawsze powtarzam - w fabryce nie pracują pseudo tuningowcy tylko wysoko wykształceni inżynierowie, i jak stwierdzili że w takim aucie ma być takie a takie koło - to takie ma być... Koniec i kropka... Żadne zmiany nie dadzą nic dobrego... Bo gdyby mogło być lepiej to by w fabryce zrobili żeby było lepiej
Gdyby moc była wyższa przez założenie stożka to wszystkie auta z fabryki wychodziły by ze stożkowymi filtrami... itd itd itp
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości