Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kamil kamieńsk » 2013-10-22, 22:33
przez rollo » 2013-10-23, 00:02
przez gra8558 » 2013-10-23, 11:34
przez kamil kamieńsk » 2013-10-23, 18:38
przez Maniek93 » 2013-10-23, 18:53
przez gra8558 » 2013-10-23, 22:35
przez pwmo » 2014-01-12, 11:01
przez Daniel's » 2014-01-12, 11:03
przez pwmo » 2014-01-12, 11:06
przez Daniel's » 2014-01-12, 13:41
przez Berbo » 2014-01-12, 13:56
przez Daniel's » 2014-01-12, 15:15
przez pusty24 » 2014-01-12, 15:22
przez pwmo » 2014-01-15, 08:58
przez pusty24 » 2014-01-15, 09:45
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości