Nakrętki ( Lug Nuts )
Troche o modyfikacjach wnętrz i karoserii.

Posty: 62   •   Strona 3 z 5   •   1, 2, 3, 4, 5
Avatar użytkownika
dawidcrx2
Forumowicz
 
Posty: 1123
Dołączył(a): 2007-09-30, 22:05
Lokalizacja: ZGY!

d1spec

przez dawidcrx2 » 2014-02-13, 12:52

Streyker napisał(a):Teraz się zdołowałem ... wczesniej jezdzilem na stożkowych zwyklych .. a teraz chcialem zamowic te :
http://allegro.pl/nakretki-rays-volk-ra ... 44053.html
tylko juz w koncu nie wiem czy beda one normalnie pasowac czy nie ... ;/



podesle foto gwintu tych niby kutych nakretek z allegro za 260zł:D kolega to kupil to po paru dokręceniach i odkręceniach gwint powiedział papapa:D
CRX B18C T

https://www.facebook.com/Dawidcrx2-Garage-418968548231652/

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-02-13, 18:11

dawidcrx2, bo te niby kuty to podróbki z amelinium :P Stalowe podróbki KICS lub VOLK są ok :ok:

Avatar użytkownika
Streyker
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2013-09-18, 15:56
Lokalizacja: Włocławek

przez Streyker » 2014-02-14, 06:43

Powiem wam , że Volki do mnie dotarły i trzymając je w reku stwierdzam super wykonanie ;d Wyglądają bardzo pewnie , ciekawe jak się sprawdzą na aucie po paru odkręcaniach/dokręcaniach ;)

DelGrzechu - tak czy siak wkrecasz je wkladajac nasadke og góry nakretki wiec wejda chyba w mniejsze i wieksze otwory ;p

maqui
Forumowicz
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2012-05-01, 18:38

przez maqui » 2014-02-14, 12:28

Streyker - podróby Volków to nie był dobry zakup. Ja po pierwszym zadowoleniu z jakości wykonania (jedyna zaleta) wkurzyłem się nie przeciętnie gdy klucz zamienił się w kółko:) uniemożliwiając ich odkręcenie. Mi przy momencie 110 Nm klucz wystarczył na dokręcenie uwaga uwaga - zaledwie 5 nakrętek a potem dupa - musiałem kombinować jak przysłowiowy koń pod górę by się pozbyć tego g.... z kół. Owszem same nakrętki są fajnie wykonane i to jedyne co mogę o nich pozytywnego powiedzieć.

Avatar użytkownika
Streyker
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2013-09-18, 15:56
Lokalizacja: Włocławek

przez Streyker » 2014-02-14, 15:19

jeszcze nie wkrecałem ich bo czekam na felgi ale takie posty mnie dołują po całości ;o mowisz o tej nasadce ktora wklada sie w nakretke i na nią klucz dopiero ? to zmieniło Ci sie w kółko :ooooo ? wyglada na solidną ciężką rzecz wiec nie fajnie byłoby gdyby to sie zepsuło bo pozniej juz kibel ;o

do tego mialem zamiar krecic je normalnym kluczem bo to chyba nie ta sama bajka co amelinium ;o

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-02-14, 21:02

a jakby tą nasadke tak zahartowac?? nawet domowymi metodami .. tzn do pieca, rozgrzac do czerwonosci a potem do wody albo oleju silnikowego

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-02-14, 23:05

ale kombinatory z Was... klucz się obręcił... hartować :rotfl: :rotfl: :rotfl: Idziecie do Castoramy (czy innego z narzędziami) i kupujecie nasadkę imbusową 13mm 1/2 zakładacie na klucz do kół i macie niezniszczalną ;)

Obrazek

A zamiast tego plastikowego kluczyka do żaslepek kolorowych też proponuje zwykły metalowy klucz imbusowy.

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-02-14, 23:28

Sebas.. ta nasadka to 7kąt a nie hex ( 6kat)

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-02-14, 23:44

Ok sorry zwracam honor. Ja miałem chińczyngi z 6 kątem :rotfl:

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-02-15, 00:26

jakbym mial z 6katem to bym juz dawno sobie zrobil zapas czyli do nakretki przyspawal kawalek imbusa xd

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2014-02-15, 00:45

Streyker, ja Ci polecam oryginalne kute D1 Spec. Idzie takie dostać w PL, nawet na allegro. Sam mam u siebie i są bardzo trwałe (oczywiście farba i tak z czasem się ściera).

Poniżej info jak można odróżnić podróbki od oryginalnych japońskich nakrętek:

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Streyker
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2013-09-18, 15:56
Lokalizacja: Włocławek

przez Streyker » 2014-02-15, 10:44

Tak czy siak juz po zawodach nakretki Volk " style " stoją na półce czekając na nowe kółka .. więc chyba temat do zamkniecia i mam nadzieje , że nic sie nie popsuje i będzie wyglądać jak należy :D Dzięki i pozdrawiam :P

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-02-15, 15:35

a przed dokreceniem nie mozna posmarowac gwintu jakims czyms zeby sie nie zapiekly? no i jakas lepsza nasadke zrobic, zeby sie nie obkrecala..?

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-02-15, 15:42

mój tata smaruje silikonem i twierdzi, że to pomaga ;) Ale jak ktoś wyżej pisał, to nie obrobiło mu się przez to że zapieczone, tylko nie wytrzymują zalecanego momentu dokręcania :P

DelGrzechu
Forumowicz
 
Posty: 183
Dołączył(a): 2010-02-13, 21:18

przez DelGrzechu » 2014-02-15, 16:59

a kupował ktoś ostatnio nakrętki od DragWheels?

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 62   •   Strona 3 z 5   •   1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Teraz jest 2024-04-28, 15:49