Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez dymek1988 » 2009-08-18, 09:57
Virus12 napisał(a):wiedziałem że się odezwiesz
przez Badej » 2010-10-22, 16:52
przez Berbo » 2010-10-22, 17:06
przez Badej » 2010-10-22, 17:36
przez EV.CRX » 2012-11-05, 17:29
przez rogalike » 2012-11-05, 18:38
przez grzes1 » 2013-01-21, 21:50
przez shkielet » 2013-03-25, 20:56
przez Adam_Ch » 2013-07-05, 18:19
shkielet napisał(a):zapisuje sie jako świeżak z Bródna
przez Dewota. » 2013-07-16, 12:17
rogalike napisał(a):ale odkop spoty są jak najbardziej
przez EV.CRX » 2013-07-17, 12:45
przez kopernick » 2013-10-08, 18:58
przez sssnnn » 2015-01-06, 17:24
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości