Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kamilos » 2005-06-24, 07:58
przez Majlo » 2005-06-24, 16:54
przez marcin77 » 2005-06-25, 11:56
przez Mariusz19b » 2005-07-06, 16:39
przez Majlo » 2005-07-06, 16:50
przez marcin77 » 2005-07-12, 10:11
przez Tom i Jerry » 2005-07-12, 11:13
przez Mariusz19b » 2005-07-12, 14:56
przez Mati79 » 2005-07-13, 08:54
przez marcin77 » 2005-07-13, 18:55
przez Mariusz19b » 2005-07-13, 23:42
przez Mati79 » 2005-07-14, 00:06
przez pinki » 2005-07-14, 02:50
przez marcin77 » 2005-07-14, 19:50
przez pinki » 2005-07-14, 19:51
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości