Witam, od roku marzę o tym, żeby mieć własnego crx-a. Pieniądze są, upatrzyłem konkretny model, http://otomoto.pl/oferta/honda-crx-1-6-b-124-km-bezwyp-niemcy-serwis-stan-bdb-ID6yk0CL.html . Troszkę na samochodach się znam, lecz ze względu na młody wiek, nie tak jak tego potrzebuje, więc szukam osoby, która zna się na tych samochodach i pomogła by mi przy oględzinach auta i ewentualnym kupnie samochodu. W Sobotę 4 czerwca, jestem w stanie jechać po autko
Wygląda bardzo ładnie; ino troche lampy z przodu spasować i będzie git. Jednakże, jak dobrze wiemy, nie ma co po zdjęciach oceniać; czasem się można ostro zaskoczyć w porównaniu z tym co się na żywo zobaczy :p
Ogółem najważniejsze miejsca rdzawe, moim zdaniem oczywiscie to: - progi. szczególnie pod plastikami - nadkola tył - sprawdzic czy w bagazniku i pod nim nie ma zadnych dziur - Dół drzwi - podłoga, ale ją to ciezko bedzie bez kanału sprawdzic
silnik itp: - zobaczyc silnik. jezeli jest czysty (ktoś mógł go umyć) to wez auto na przejazdzke i zobacz czy po np. 20 minutowej jezdzie zaczna się sączyć uszczelniacze zaworowe czy coś - w ogole na przejazdze powinienes sam wyczuć w wiekszosci podstawowe problemy auta. Sprawdz dynamike, wchodzenie na obroty, hałasy, hamowanie, czy zaweiszenie nie pływa - sprawdz elektryke, bo elektryka w CRXach jest... no, niby prosta, ale czesto awaryjna ; ))) - a co do blach to ciezko powiedziec. Z jednej strony troche szpachli na CRXie to nic złego, z drugiej, no, wiadomo...
Dlatego byłbym strasznie wdzięczny jakby ktoś z okolicy, najlepiej posiadacz CRXa mógł ze mną podjechać. Sam mogę przeoczyć jakieś rzeczy, które się okaże później są często awaryjne czy coś.
Elektryka widocznie wychodziła też w takiej wersji, bo nie pierwszego CRX'a z takimi przełącznikami w tunelu widzę. 2 dni temu oglądalem Rexa z taką elektryką i śmiga to bez zarzutu, sam jak miałbym zakładać to chyba nie przepłaciłbym za swap z EE8. Co do silnika to przede wszystkim sprzwdź czy nie kopci na wysokich obrotach i jeśli masz taką możliwość to zmierz kompresje. A co do rdzy to często zgnite są tylne nadkola od strony zderzaka. Zawieszenie sprawdzisz na jakiejś kamienistej drodze i wtedy będzie wszystko wiadomo
Jeszcze na żwirze/kamieniach może tłuc Ci się magiel, ale nie wiem jak ten dźwięk opisać. Tak jakby pod stopami kierowcy takie...."stukstukstukstukstukstukstukstuk" No nie umiem opisać
Ale ta własnie elektryka chyba tak wychodziła, że dziury w boczkach były wycięte, ale były do tego OEM zaślepki. Ten ze zdjęcia nie ma z jednej strony zaślepki, ale z drugiej już ma