Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez lookaz » 2006-11-27, 11:18
przez V.i.P. » 2006-11-27, 11:48
przez lookaz » 2006-11-27, 23:47
przez Krychu » 2006-11-27, 23:54
przez V.i.P. » 2006-11-28, 00:25
przez Krychu » 2006-11-28, 00:32
przez lookaz » 2006-11-28, 00:43
przez Robert » 2006-11-28, 00:52
przez lookaz » 2006-11-28, 17:53
przez heti » 2006-12-02, 00:43
przez Jigit » 2006-12-03, 22:45
przez heti » 2006-12-03, 22:48
Jigit napisał(a):A to chyba ja bylem Pozdrawiam
przez Hetman » 2006-12-03, 22:49
przez Jigit » 2006-12-04, 15:53
Hetman napisał(a):Jigit, a Ty jeszcze na spocie nie byłes kłamczuszku....
przez Hetman » 2006-12-04, 22:13
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości