Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez wrobellos » 2010-02-22, 02:04
Visnia napisał(a):Dobra ale ja na Del Sola
przez Visnia » 2010-02-22, 11:02
wrobellos napisał(a):zmien auto
przez kaczorzgr » 2010-02-22, 12:34
Visnia napisał(a):A po co mam zmieniać na starsze?
przez -venom- » 2010-02-22, 23:06
przez Visnia » 2010-02-23, 10:33
kaczorzgr napisał(a):żebyś był fajny
przez ppiotrek » 2010-02-25, 00:31
przez wrobellos » 2010-02-25, 11:36
przez ppiotrek » 2010-02-25, 12:57
przez oleczek1988 » 2010-02-25, 14:07
przez extass-81 » 2010-02-25, 14:27
przez wrobellos » 2010-02-25, 14:39
przez MarTfYdOg » 2010-02-25, 15:39
przez Visnia » 2010-02-27, 21:29
przez extass-81 » 2010-03-17, 22:36
przez -venom- » 2010-03-18, 22:05
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości