Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Anioleczek » 2008-03-27, 17:50
przez smxx » 2008-03-27, 22:25
przez opcja » 2008-04-03, 23:46
przez pawelmisiek1987 » 2008-04-04, 08:52
przez Anioleczek » 2008-04-06, 11:42
przez volvox » 2008-04-07, 13:13
przez atom1 » 2008-04-07, 13:43
przez volvox » 2008-04-07, 13:51
atom1 napisał(a):to co kto ma zamiar byc wpisywac sie:1.atom ale jeszcze nie na 100% :}
przez pawelmisiek1987 » 2008-04-07, 16:32
przez Anioleczek » 2008-04-07, 16:38
przez Mambus » 2008-04-07, 16:38
przez Anioleczek » 2008-04-07, 16:41
przez bar_oo » 2008-04-07, 17:20
przez Anioleczek » 2008-04-07, 17:30
przez pawelmisiek1987 » 2008-04-10, 20:04
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości