Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez majster1010 » 2006-07-26, 21:08
przez Mambus » 2006-07-26, 21:09
przez majster1010 » 2006-07-26, 21:11
przez seban123 » 2006-07-30, 22:19
przez jaeyez » 2006-07-30, 23:13
przez majster1010 » 2006-08-01, 17:06
seban123 napisał(a):hey.znajdzie sie miejsce dla jeszcze jednego klubowicza?
przez kamilos » 2006-08-04, 17:23
przez mrcinu » 2006-12-13, 14:44
przez majster1010 » 2006-12-14, 18:32
mrcinu napisał(a):mam nadzieje szybciutko go spełnic
przez Mambus » 2006-12-14, 19:40
przez piotrwicha » 2006-12-14, 22:22
majster1010 napisał(a):slyszalem ze w Opolu lubelskim jest ed9 za 2,5tys
przez mrcinu » 2006-12-15, 01:01
przez Mambus » 2006-12-15, 15:47
przez mazak » 2007-01-23, 18:33
przez majster1010 » 2007-01-23, 20:41
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości