Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Snow » 2010-04-24, 14:44
przez marcix36 » 2010-04-24, 16:39
przez siwy85 » 2010-04-24, 23:59
Snow napisał(a):mnie tez raczej nie zabraknie , spotkanie przy realu o ktorej :>
przez dawidcrx2 » 2010-04-25, 01:45
przez Snow » 2010-04-27, 12:44
przez dawidcrx2 » 2010-04-27, 14:09
przez siwy85 » 2010-04-29, 23:35
przez dawidcrx2 » 2010-04-30, 09:52
przez mikusia » 2010-04-30, 22:39
przez marcix36 » 2010-05-01, 06:17
przez dragster29 » 2010-05-01, 07:11
przez marcix36 » 2010-05-01, 23:50
przez dawidcrx2 » 2010-05-02, 00:30
przez marcix36 » 2010-05-02, 00:39
przez gucio zkl » 2010-05-03, 15:11
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości